Rafoo - foo (Album 2023)


Rafoo - foo (Album 2023)

Autentic, versatil și cu două fețe. Așa aș descrie „foo”, pe scurt. Albumul ăsta mi-a oferit ocazia să fac o primă impresie, să imi expun cele mai personale și profunde gânduri. Pe parcursul albumului poți simți cum se definește o imagine din ce în ce mai clară a omului din spatele pieselor. Pe cât de mult m-am umflat în pene, pe atât de mult am și vorbit despre lucrurile care mă macină. Am atins toate laturile pe care le-am putut găsi. Tracklist-ul îți poate lăsa ideea că într-un anumit punct, mă despic în două persoane, că experiențele și sentimentele transpuse aici nu au cum sa fie trăite de aceeași persoană. Misiunea pe care mi-am asumat-o a fost să expun această dualitate într-un mod cât mai sincer și autentic. Atât de mult am ținut la autenticitate și sinceritate încât nu am evitat să mă auto-contrazic pe alocuri. Nu mi-a fost rușine cu inconsistențele mele ca și om. Am fost atât o victimă a vieții, cât și agresorul ei.
Albumul conține 15 track-uri ce îl conțin pe Rafoo, în adevărata lui esență, dar nu doresc să-mi asum toate meritele. Am fost îndrumat și ajutat de o echipă de oameni dragi mie. Artiștii cu care am colaborat pe acest material sunt RAVA, Amuly, IDK și Alduts Sherdley. Beatmaker-ii care și-au pus amprenta asupra acestui proiect sunt ENDRU, GORBY, XNRST, MVRCU, iar unele piese sunt produse de mine. Lu-K Beats și-a asumat rolul de producător executiv și inginer de sunet, PRNY urmând să finiseze materialul prin producția sa adițională.
Consider că am facut o treabă bună.

Album: foo
Data: 21 apr. 2023

Tracklist:
01. Rafoo - Strig (Piesa Oficiala) - (Versuri)
02. Rafoo - Nu vrem sa va ascultam (Piesa Oficiala) - (Versuri)
03. Rafoo x RAVA - Inec Amar (Piesa Oficiala) - (Versuri) - (Videoclip Oficial 4K)
04. Rafoo x Amuly - Lumina Vine (Piesa Oficiala) - (Versuri)
05. Rafoo - Zughi (In fiecare zi) - (Piesa Oficiala) - (Versuri)
06. Rafoo - Bezna (Piesa Oficiala) - (Versuri)
07. Rafoo x IDK - M.I.A. (EMAE) - (Piesa Oficiala) - (Versuri)
08. Rafoo - Pachet De Guma (Piesa Oficiala) - (Versuri)
09. Rafoo - Skit (Visualizer) + Versuri
10. Rafoo - O Vai (Piesa Oficiala) - (Versuri)
11. Rafoo - Andreea (Piesa Oficiala) - (Versuri)
12. Rafoo - Doo Mii (Piesa Oficiala) - (Versuri)
13. Rafoo - Nu pot sa mint (Piesa Oficiala) - (Versuri)
14. Rafoo x Alduts Sherdley - Spune-le (Piesa Oficiala) - (Versuri)
15. Rafoo - Merci, Merci (Piesa Oficiala) - (Versuri)

Trimiteți un comentariu