Rafoo - Strig (Versuri)


Rafoo - Strig (Versuri)
Rafoo - Strig (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

Strofa 1:
Vreau sa strig
Ce-i un pusti prieten cu strazile?
Un familist fara familie
Nu pot judeca, tu iti alegi caile
Eu o sa o iau pe-aici, sper c-o sa ne mai vedem
(Sa strig)
Stiu ca nu ma placi
Vreau s-ajung atat de sus incat sa te prefaci
Vreau sa vad cat de departe o tii pana te lasi
Vreau rauri de sampanie langa un munte de -
Vreau sa strig

Refren:
Zi-mi ceva da' nu-mi spune sa tac
Orasu' arde, n-am ce sa-i mai fac
Iti cer ceva si nu-ti mai cer nimic
Doar lasa-ma sa
Strig, strig, strig
Lasa-ma sa
Strig, strig, strig

Strofa 2:
Vreau sa
Sa-ti imaginezi
Cum e sa-ti faci damblaua stiind ca s-ar putea sa perzi
Da' deja prinzi avant si nu vrei sa abandonezi
Si lumea-ti spune ca o sa culegi ceea ce semeni
Si tu ai semanat atata pana au crescu livezi
In juru' tau se-aude foarte mult "Cine te crezi?"
Da' vorbele sunt vorbe si progresu' e progres
Esti binecuvantat da' vrei sa ai dovezi
Si putin ochiu' dracului te-ar ajuta sa vezi
Si ti-e foarte frig aici
Nici nu stii ce-ti sa mai zici
Lumea vrea sa taci da' eu stiu ce vrei sa faci
Vrei sa, vrei sa
Vrei sa strigi

Refren:
Zi-mi ceva da' nu-mi spune sa tac
Orasu' arde, n-am ce sa-i mai fac
Iti cer ceva si nu-ti mai cer nimic
Doar lasa-ma sa
Strig, strig, strig
Lasa-ma sa
Strig, strig, strig

Trimiteți un comentariu