Rafoo x Alduts Sherdley - Spune-le (Versuri)


Rafoo x Alduts Sherdley - Spune-le (Versuri)
Rafoo x Alduts Sherdley - Spune-le (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

Refren (Rafoo):
Uh
O dam in altele deja
Si ma fortez sa nu mai mint
Imi indrept ochii spre tavan
Si nu e pe jumate plin
Credeam ca sunt muzica ta
Acum ai alte simfonii
Si crede-ma ca o sa tac
Da' mai intai vreau sa le zici, spune-le
Ce-ai facut? Spune-le, spune-le ce-ai facut, uh
Ce-ai facut? Spune-le, spune-le ce-ai facut, uh
Ce-ai facut? Spune-le, spune-le ce-ai facut, uh
Ce-ai facut? Spune-le, spune-le ce-ai facut


Strofa 1 (Rafoo):
Amandoi stim ca n-o sa le zici
Greseli mult prea mari si minciuni prea mici
Sunt afara, sunt praf (Praf)
Amuzant ca trebuia sa fii aici
Si cat ai vrea sa rezist? Cat s-o mai tinem asa?
Eu inca nu m-am convins, nici ea nu stie ce vrea
Si-ti si stiam problemele
Era prea clar da' habar n-am, am ratat toate semnele
(Simt ca plutesc)
Credeam ca-ti pot accepta petele
Da' vad ca nu, asa ca acum esti doar tu cu defectele

Bridge (Alduts Sherdley):
Ya
Regretele sunt, nu exista o scuza, ma simt prost
Tu, ai fost de ajuns, mi-ai oferit tot, m-am ascuns
Oricat as nega nu pot alerga, cu ce am facut nu pot castiga
Dar dacă o luam de la capat nici tu nu ai fost mai presus, nu-i asa?

Refren (Rafoo):
Uh
O dam in altele deja
Si ma fortez sa nu mai mint
Imi indrept ochii spre tavan
Si nu e pe jumate plin
Credeam ca sunt muzica ta
Acum ai alte simfonii
Si crede-ma ca o sa tac
Da' mai intai vreau sa le zici, spune-le
Ce-ai facut? Spune-le, spune-le ce-ai facut, uh
Ce-ai facut? Spune-le, spune-le ce-ai facut, uh
Ce-ai facut? Spune-le, spune-le ce-ai facut, uh
Ce-ai facut? Spune-le, spune-le ce-ai facut.

Trimiteți un comentariu