Rafoo - Doo Mii (Versuri)


Rafoo - Doo Mii (Versuri)
Rafoo - Doo Mii (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

Asa ca un fel de
Binecuvantare?
Doua mii, doua mii, doua mii
O iau razna, razna, razna
De ce orfanii astia tot trag de pe mine in loc sa-si caute casa?
Sunt tabula rasa in situatia asta
Lumea ma tot minte, eu cu cine-mi impart masa?
Lucru amuzant pe care l-am observat e ca daca-mi pica bine atunci lor le pica fata
Si nicio masa fara rugaciune
Fratii mei, ne iubim, toate alea bune
Nimeni nu-i pe bune
De-aia imi tin treburile departe de lume
Pentru ca viata e grea si pentru ca lumea-i rea
Si cum p**a mea sa fiu daca am crescut in ea?
Cu o mana in sicriu si cu un picior in iad
Si o gura care-ti zice sa iti vezi de p**a ta
(Ii dai?) Doua mii, doua mii, doua mii
O iau razna, razna, razna
Raman modest la franzela mea in timp ce fraierii astia se lauda-n firimituri
Si chiar imi pare rau, da asta-i adevaru'
Chit ca unii zic ca da, chit ca unii zic ca nu
Chit ca unii zic ca-s fraier, chit ca unii zic ca-s cool
Chit ca unii zic ca-s fals, chit ca unii zic ca-s true
Prea multe zvonuri, prea putine adevarate
Toti zic ceva, de-aia valoarea vorbei scade
Viata unui tanar care vrea sa faca bani
Navighez printre droguri si aparate
Camete si rate, vorbe aruncate, femei denaturate
Oameni care te lasa pentru o combinatie...
Care dupa nu le iese, apoi iti spun "Scuze, frate!"
Ha, doua mii, doua mii, doua mii
O iau razna, razna, razna
Incerc sa nu innebunesc
Fiindca asta e un joc si sunt prea bun ca sa ies
Si eu sunt un credincios, da-mi bag p**a in ce crezi
Si pe oriunde ma duc e un drum cu unic
Nu pot sa ma-ntorc, da' n-o sa ma amagesc
Doamne, prea amare zilele, zilele
Inconjurat de oameni care nu-mi vor binele
Inconjurat de femei pe care nu le iubesc
Apasat de ganduri care incet ma stapanesc
Stiu ca nu-i usor, da' tot o sa reusesc

Trimiteți un comentariu