Rafoo x RAVA - Inec Amar (Versuri)


Rafoo x RAVA - Inec Amar (Versuri)
Rafoo x RAVA - Inec Amar (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)
Rafoo x RAVA - Inec Amar (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Refren (Rafoo):
Doua bete pe-un pisat de Hennessy
Stim ca nu-i vin rosu da' noi nu vrem sa ne spovedim
Uh, inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar
Foo
Doua bete pe-un pisat de Hennessy
Stim ca nu-i vin rosu da' noi nu vrem sa ne spovedim
Uh, inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar

Strofa 1 (Rafoo):
Ayy, F-O-O, un fel de supererou
Cand intra coniac in mine gandesc ca si Herodot
Sunt sukar, sa moara Gigi, cobor din Sandero sport
I s-a pus pata pe mine nu trece cu Dero mov, e gen-
Pleaca, ia-ma
Ca am draci pe mine si nu trece cu o prana yama
Eu nu trag pe nas da sa mor eu daca mai pleaca iarna
Gurile vorbesc da' ce bine ar fi sa taca
Gurile vorbesc da' ce bine ar fi sa taca iara
"Banii n-aduc fericire"
Atunci dati-mi-i mie sa v-arat eu magazine
Pusti corditi fara coloana, indepartati-va de mine
Ai mancat, ai baut, te-ai distrat, acuma zi-ne
Ai turnat? Nah. Da' esti luat clar
Aia nu au pic de smen, eu cu ei nu ma compar
Sar milioanele, de-aia n-avem bani
De cafele dimineata cand nu ne miscam din pat

Refren (Rafoo):
Doua bete pe-un pisat de Hennessy
Stim ca nu-i vin rosu da' noi nu vrem sa ne spovedim
Uh, inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar
Foo
Doua bete pe-un pisat de Hennessy
Stim ca nu-i vin rosu da' noi nu vrem sa ne spovedim
Uh, inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar

Bridge (Rafoo):
Inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar


Strofa 2 (Rava):
Codeina-n corpu meu si Henny, astazi nu am tras
Si asta se-ntreaba "Ce sloboz?", de ce nu-i dau de tras
Acuma nu mai fac linii, n-am nimic in adidas
Arunc cinspe mii, ii dau cu capu', ii arunc pe un ceas
Ne vedem la studio, p**do, am ceva sa-ti dau
Ce sa-ti dau? Haide vino, te cherau
P**de dupa mine si le fac la sleau
Beau Hennessy in p**a mea, tu nu vezi cum o dau?
Ma cauta javrele
Bass-u ca pe DMT
Bag p**a in p**da, nu fut fanele
Am o p**da nebuna, imi fute fanele
In fata se apleaca, de dimineata
Bag p**a-n mortii ei ca e o zdreanta
Am p**de care mereu ma rasfata
Beau Hennessy, in p**a mea, pe viata

Refren (Rafoo):
Doua bete pe-un pisat de Hennessy
Stim ca nu-i vin rosu da' noi nu vrem sa ne spovedim
Uh, inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar
Foo
Doua bete pe-un pisat de Hennessy
Stim ca nu-i vin rosu da' noi nu vrem sa ne spovedim
Uh, inec amar, inec amar, inec amar
Inec amar, inec amar, inec amar

Trimiteți un comentariu