Rafoo - Nu pot sa mint (Versuri)


Rafoo - Nu pot sa mint (Versuri)
Rafoo - Nu pot sa mint (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

Ay
Nu pot sa mint, habar n-am cat o sa mai duc
Nu pot sa mint, suta-n suta nu mai mult
Nu pot sa mint, nu stiu sa arat ceea ce simt
Si trist e ca nu prea cred c-o sa ma educ
Nu pot sa mint, de o vreme ma simt nasol
Ma gandesc la lucruri care-n p**a mea, ma dor
Nu pot sa mint ca am prins gustu la alcool
Am baut juma' pahar, paharu e jumate gol
Nu pot sa mint, mi se pare cam enervant
La succes tre sa lucrezi, da' nimicu' e garantat
Nu pot sa mint, sa dispar ar suna tentant
Poate nu de tot, ci doar sa vad cine ar fi suparat
Nu pot sa mint, o viata am stat necajit
Ca am gresit in viata si c-as vrea sa ma intorc in timp
Aud tampeniile pe care vi le zic
Si imi vine un gand in cap
"Cred c-ar trebui sa mint"

Trimiteți un comentariu