Rafoo - Pachet De Guma (Versuri)


Rafoo - Pachet De Guma (Versuri)
Rafoo - Pachet De Guma (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

E, e, e
Bag p**a-n Enrgy asta care-a facut beatu'
Nu gasesc, coaie, BPM-u, nu pot gasi ritmu'
Am dureri la sale de la bani, ma simt ca si bunicu'
Nu dau milion la ospatar, p**do, eu nu-s El Niku
Ee err, ee err
P**do, sunt Roddy Ricch
Tu nu esti rich deloc, tu doar prinzi si mananci furnici
Uite-l pe asta, furnicaru', mananca furnici
Esti barbat in toata firea, cum p**a mea mananci furnici?
Paznicu' din Profi e schilod, cum sa nu fur?
Bag in buzunare opt gume si doua sucuri
Mare hypebeast, flexeaza pantofi cu ciucuri
Eu vin din Oradea, coaie, RESPECT ETNIA MAGHIARA
Moo, te cheama vaca de ma-ta
Se f**e pe zece lei, eu ii intind bancnota
Zice ca pe doispe merge si o cheama pe sor-ta
Ii mai intind zece si ii zic sa-l cheme pe tac-tu
Dgr-dgr-dgr-dgr taci, in p**a mea
Mi-am luat telefon nou, si asta-i pe touch, in p**a mea
In loc sa faci si tu bani doar stai si zaci, in p**a mea
N-ai bani de mancare, n-ai ce sa te caci, in p**a mea
Am vandut naftaline la un om fara dulap
Dup-aia sampon la unu' fara par in cap
Dupa i-am dat scutece la unu' cu copil
I-am furat copilu' atunci cand nu s-a uitat
Si l-am vandut la croati
Sugeti p**a, sugeti p**a de ratati
Sugeti p**a de ratati
Sugeti p**a de ratati

Trimiteți un comentariu