Rafoo x Amuly - Lumina Vine (Versuri)


Rafoo x Amuly - Lumina Vine (Versuri)
Rafoo x Amuly - Lumina Vine (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

Refren (Rafoo):
Ciudat
Ce se intampla cu mine?
Defapt
Nici nu vreau sa se termine
Ochii-nchisi lumina vine
Ochii-nchisi lumina vine

Ciudat
Ce se intampla cu mine?
Defapt
Nici nu vreau sa se termine
Ochii-nchisi lumina vine
Ochii-nchisi lumina vine


Strofa 1 (Rafoo):
Eu ce fac fac bine
P**a mea, daca vreau tac tac, daca tip tip
De-obicei doar tac, dupa trag
Trag tare baga mare, ca ma ridic
Si e ok acum, merge bine
Imi aud vocea daca umblu-n city
Ii calc pe cap, dupa dau mana cu ei, mie mi se pare business
Ti-am ascultat albumu'
Esti foarte curajos, eu in locu' tau nu-i dadeam drumu'
Si fratii tai te-ar vinde pe-o muie si-un Airforce unu
Toata lumea te minte, unu' nu te-nghite, nu, nu
Hai c-am plecat, coae, te pup
Ca astia isi dau filme grav
Daca-s mai jos te pupa-n cur
Si cand ajung sus, au uitat
Nu pot sa am incredere
Sunt inconjurat de oameni care-si schimba fetele
Stii povestea deja fra
Cercu' meu e mic, nu-mi fac prieteni degeaba
Certuri ca la piata, inca-mi intind taraba
Sa-si vada de viata ca ma ocup eu de a mea

Refren (Rafoo):
Ciudat
Ce se intampla cu mine?
Defapt
Nici nu vreau sa se termine
Ochii-nchisi lumina vine
Ochii-nchisi lumina vine

Ciudat
Ce se intampla cu mine?
Defapt
Nici nu vreau sa se termine
Ochii-nchisi lumina vine
Ochii-nchisi lumina vine


Strofa 2 (Amuly):
Ce-a facut rapu din mine, iar astept lumina, vine, stau cu ochii inchisi
O rup, inca ma tine, si o sa ma tina cat oi mai avea viata pe-aici
Asta sunt manca' si am ajuns sa va dau mare hitan si cand ma pis
Sunt educat si d-aia daca raspund la salut crede ca suntem amici
Avem prietenie vezi cum o strici
Alerg dupa tine, la garda strigi
Incearca sa ma sapi ca sa te ridici
De vrei sa te complici
Vad atunci ce zici
N-ai stat mai mult in stu decat Seek Peeseek
Din sosu' de il am, vrei si tu un pic
Goana dupa ban, da jur nu ma stric
Io nu ma vand, si asta pan ma sting
Ti-am ascultat albumu'
Esti foarte curajos, eu in locu' tau nu-i dadeam drumu'
Si fratii tai te-ar vinde pe-o muie si-un Airforce unu
Toata lumea te minte, unu' nu te-nghite, nu, nu
Yah, yah
Ai mei sunt realii daca vrei detalii
Wo-wo, yah
Fii atent la ele, nu mai fi nehalit
Vin din cartier, tati, sunt golan haladit
Pe strada, pe scena te pun in cap practic.

Refren (Rafoo):
Ciudat
Ce se intampla cu mine?
Defapt
Nici nu vreau sa se termine
Ochii-nchisi lumina vine
Ochii-nchisi lumina vine

Ciudat
Ce se intampla cu mine?
Defapt
Nici nu vreau sa se termine
Ochii-nchisi lumina vine
Ochii-nchisi lumina vine

Trimiteți un comentariu