Rafoo - Bezna (Versuri)


Rafoo - Bezna (Versuri)
Rafoo - Bezna (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

Strofa 1:
Te lasam mort
Ai o echipa buna da' echipa mea nu e de acord
N-au fost cu noi cand mergea greu, acuma dintr-o data vor
Deci muie lor
Dau teroare amp**ea nu va mai intreb de tron
Astia mari cand ma privesc cred ca sunt puiu lor
Eu cand ii privesc tin respiratia si boom

Refren:
Cand e bezna afara iar
Incerc sa tac, incerc sa tac
Si cand nu mai pot tacea
Sunt blestemat, sunt pui de drac
Cand e bezna afara iar
Incerc sa tac, incerc sa tac
Si cand nu mai pot tacea
Sunt blestemat, sunt pui de drac

Strofa 2:
Tin minte ca nu erai asa hard
Nu iti ascunde trecutu' macar
Cum ai iesit din ma-ta in spital
Ai cautat cururi, le-ai luat la pupat
Ce bine le era atunci cand nu eram
Faza-i ca acum sunt, asta-i situatia
Tu crezi ca un marunt ca tine ar putea
Sa-mi sape un mormant si sa scape asa? Nah
Bubuim putin
Baby baga, baby lee
In viata ta sa n-ai incredere in ochii gri
Esti corcitura coaie, nu te visa pedigree
Eu nu-mi pierd timpu' cu ratatii tai de pe IG
Cand e, cand e, cand e
Cand e, cand e, cand e
Cand e bezna afara iar

Refren:
Cand e bezna afara iar
Incerc sa tac, incerc sa tac
Si cand nu mai pot tacea
Sunt blestemat, sunt pui de drac
Cand e bezna afara iar
Incerc sa tac, incerc sa tac
Si cand nu mai pot tacea
Sunt blestemat, sunt pui de drac

Trimiteți un comentariu