Rafoo - Zughi (In fiecare zi) - (Versuri)


Rafoo - Zughi (In fiecare zi) - (Versuri)
Rafoo - Zughi (In fiecare zi) - (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

Ay, ay, ay, i-auzi sa-mi bag p**a
Uh, uh, uh, uh
Zughi-zughi, zughi-zughi, zughi-zughi, zughi-zughi
Simte ritmu in p**da ma-tii
Am picat ca un cacat fix intre pisatii astia, uh
Nu ma stii la fata si tu vrei sa ma cunosti, ahuh
Daca-mi dai DM si nu e vorba despre bani
Sincer nu-nteleg rolu' conversatiei asteia
Am un plan de viitor, la viitoru' party
Pun heliu in baloane, va fac veverite Alvin
Imi iau un prieten si ne ducem la padure
Dupa va dam frunze si va zicem ca e Cali
Fiecare zi e buna, da' se termina prost
Una pe fata, una pe dos
Da, stiu, da' nu cunosc
Fiecare zi e buna, da' se termina prost
Una pe fata, una pe dos
Da, stiu, da' nu cunosc
Ay, ay
Si-auzi vorba de la mine
Toata lumea stie
Nu iei bani cu tine daca mori
Da' uite unde-i ingropat Tutankamon
Daca vrei, hai, tin-te bine, hai ca ma omori
Da, da, ca si Connectoru, eu vara nu dorm
Da, da, smecherii de bine, fraierii de dor
Nu am nicio treaba cu baietii de pe Pann
Da' daca merci pe Pann, ha, totu' este clar
Nu am nicio treaba cu baietii de pe Pann
Da' daca merci pe Pann, ha, totu' este clar

Trimiteți un comentariu