Rafoo x IDK - M.I.A. (EMAE) - (Versuri)


Rafoo x IDK - M.I.A. (EMAE) - (Versuri)
Rafoo x IDK - M.I.A. (EMAE) - (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Rafoo - foo (Album 2023)

Strofa 1 (Rafoo):
Ora patru fara cat?
Nici nu ma gandeam c-o sa fac asa urat
Dau semnale de fum de la arsura de la gat
Si mi-e greu sa fac aleger, asa ca le iau la rand
Iau Milkov, Smirnoff, smirna si tamaie
Hai enoriasii mei ca avem rugaciune
Tai lamaia-n doua si dupa ti-o iei la cruci
Hai sa facem inchinare, asta o-nchinam la lume
Lume buna-n juru' meu
Ca-n desene vad contur in juru' meu
Coaie, cand ma simt asa
Cand ma simt asa n-am rasa, sunt roman-tigan-evreu

Bridge (Rafoo):
De obicei nu-s mort ca ei
Da' azi nu-i ca de obicei
Sunt plictisit de mor si vreau sa ma simt usor
Asa ca imi pare rau, da' astazi sunt MIA

Refren (Rafoo):
MIA, MIA, MIA, sunt MIA
MIA, MIA, MIA, sunt MIA
Nu avem bomboane, acadele, licurici
Deci daca-ti cauti linistea n-o cauta aici
MIA, MIA, MIA, sunt MIA
MIA, MIA, MIA, sunt MIA
Si e greu rau
Cand lumea in juru' tau are tupeu zau
(Zi-le ma)

Strofa 2 (Rafoo):
Noi ne-o dam tare, noi le degustam
A ramas stana, direct meduza
Toate sunt aici si pe bune nu-i ok
Pe bune nu-i ok daca le refuzam
Woop
Sunt ca Snoop Dogg
Fa-ma sa ma ridic la tine, ca oricum nu pot
Cativa de p-aici au nasu' rosu, Rudolph
Da' n-am venit sa judec, sa mor eu de ma mai suport
Asa sunt zilele mele
Una e de zece stele
Si restu' nu stiu cum fac
Nu stiu cum fac ca uit de ele

Bridge (Rafoo):
De obicei nu-s mort ca ei
Da' azi nu-i ca de obicei
Sunt plictisit de mor si vreau sa ma simt usor
Asa ca imi pare rau, da' astazi sunt MIA

Refren (Rafoo):
MIA, MIA, MIA, sunt MIA
MIA, MIA, MIA, sunt MIA
Nu avem bomboane, acadele, licurici
Deci daca-ti cauti linistea n-o cauta aici
MIA, MIA, MIA, sunt MIA
MIA, MIA, MIA, sunt MIA
Si e greu rau
Cand lumea in juru tau are tupeu zau
Da-va-n p**a mea, ay
Cine intra-n cartiere
E Tamango, pumn de fier
Face groapa in pamant
Si da drumu' la barbut

Strofa 3 (IDK):
Zici ca-i doina
Nu ma vezi da' eu vad tot ca o fantoma
N-am cash la mine ca nu tin banii de forma
Eu o sa urc si n-o sa aiba loc pe platforma
Ca ce am in inima stiu eu
Imi fac muzica de acasa p**a-n el de studio
Aolo, Rafoole, ce-ai facut sa mor io
Sunt Idk si declar ca piesa asta-i la misto
Daca-ti fut un spit cu botu' de la Rick o iei la vale
Ma pun la spritz, nu plec, termin zece bidoane
A doua zi mi-e rau umplu doua ligheane
E care pe care in jungla de betoane sau ce p**a mea
Ca m-a invatat tata de mic sa fac ce vrea p**a mea
Echipa mea e mai tare decat echipa ta
Si-ti dau o suta de motive da tot o tii p-a ta

Trimiteți un comentariu