Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Johnny Made This Remix)


Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Johnny Made This Remix)
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Versuri)
Nu M-am Gandit La Despartire (Extended Version) - Andra x Andrei Banuta x Catalin Maruta
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Cristi Nitzu & NA-NO Remix)

Un remix de Johnny Made This pentru "Nu M-am Gândit La Despărțire", cu Anca Dinicu ca special guest.

Johnny Made This Remix: Nu M-am Gandit La Despartire
Data: 27 iun. 2023

Muzică: Andrei Bănuță, Dan Dimitriu, Ester Alexandra Crețu, Alexandru Șerbu
Textieri: Andrei Bănuță, Anghel Grigoriu, Romeo Iorgulescu; Alexandra Irina Măruță
Orchestrație: Alexandru Șerbu
Mix & Master: Sergiu Musteață
Remix produs în studiourile Mattman Music.
Video produced by Mattman Music
Regizor: Bogdan Mihai
D.O.P.: Cristian Cristescu

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu