Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)


Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Versuri)
Nu M-am Gandit La Despartire (Extended Version) - Andra x Andrei Banuta x Catalin Maruta
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Johnny Made This Remix)
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Cristi Nitzu & NA-NO Remix)

Videoclip oficial cu Andra și Andrei Bănuță, interpretând piesa "Nu M-am Gândit La Despărțire".

Admirație lui Dan Spătaru, pentru șlagărele nemuritoare care au făcut ca inimile românilor să cânte la unison, și familiei sale!

Este un cadou pentru voi și un omagiu adus lui Dan Spătaru, un artist care a influențat enorm muzica ușoară și care a rămas în amintirea noastră datorită multor piese pe care le iubim și astăzi!
Sper să vă placă și interpretarea noastră!
Am colaborat cu Andrei Bănuță și ne-am distrat la filmările unui clip cu aer de anii '80!

Videoclip Oficial: Nu M-am Gandit La Despartire (4K Ultra HD)
Data: 4 mai 2023

Muzică: Andrei Bănuță, Dan Dimitriu, Ester Alexandra Crețu, Alexandru Șerbu
Textieri: Andrei Bănuță, Anghel Grigoriu, Romeo Iorgulescu
Orchestrație: Alexandru Șerbu
Mix & Master: Sergiu Musteață
Piesă produsă în studiourile Mattman Music.
Publisher: ANDRA RECORDS, Mattman Music Publishing, 8th Note Copyrights, Roton Music Publishing
Produced by BR Films
Regizor: Roman Burlaca
D.O.P.: Evghenyi Dedkov

Vizionare placuta:

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu