Nu M-am Gandit La Despartire (Extended Version) - Andra x Andrei Banuta x Catalin Maruta


Nu M-am Gandit La Despartire (Extended Version) - Andra x Andrei Banuta x Catalin Maruta
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Versuri)
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Johnny Made This Remix)
Andra x Andrei Banuta - Nu M-am Gandit La Despartire (Cristi Nitzu & NA-NO Remix)

Urmărește versiunea extinsă a videoclipului "Nu M-am Gândit La Despărțire”, o melodie interpretată de Andra și Andrei Bănuță, cu invitat special: Cătălin Măruță.

Extended Version: Nu M-am Gandit La Despartire
Data: 31 mai 2023

Muzică: Andrei Bănuță, Dan Dimitriu, Ester Alexandra Crețu, Alexandru Șerbu
Textieri: Andrei Bănuță, Anghel Grigoriu, Romeo Iorgulescu
Orchestrație: Alexandru Șerbu
Mix & Master: Sergiu Musteață
Piesă produsă în studiourile Mattman Music.

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu