Deliric, Faust, Perry Pete, viitorulëacum., Macanache - Freestyle (#Leapsa2) + Versuri


Deliric, Faust, Perry Pete, viitorulëacum., Macanache - Freestyle (#Leapsa2) + Versuri


#Leapsa2: Deliric - Athos Freestyle
Data: 9 nov. 2023

Versuri (Athos):
Trimite versuri piesei: "Athos"

Vizionare placuta:


#Leapsa2: Faust - Trivale Freestyle
Data: 10 nov. 2023

Versuri (Trivale):
Bitu' ăsta are are Sport și Nitro,
Te-aleargă, nu te ingrașă,
Are foc, simți cum te aprinde de la intro.
Simți vrajă, io n-am marjă de eroare atunci când intru,
Scuip direct în microfon fară efecte, fară filtru.
A venit și iarna, MCs se plimbă cu colindu'
Vor să bage pur, da-și iau leapșă, bagă lido..
Caină și-s haini, parcă-s Cain, că sunt geloși
Pe frați și haina ce-o îmbracă, îmi par retarzi ca Cheddar Bob în 8 Mile.
Se-mpușcă singuri în picior..
Merci de invite Deli, hrana asta e proaspătă, direct deliciu.
Le dau ser de-adevăr, chiar de nu-l vor, nu vând minciuni
Către niciun dependent, nici nu mă cumperi ca pe-un viciu.
Mă găsești pe featuring, în ring cu luptători de-elită,
Lider peste literă, liber livrez către orbită,
În linii lungi și largi, parcă-i party-n casă părăsită,
Printre patimi, patinând fară perdea și fară sită.
Vin cu 4 rachete, le lansez din două cuve,
Combin 4 rachete dulci la gust parcă sunt trufe
Le-agat c-atârnă ude, parcă pun la uscat rufe,
Când tu te bagi ca musca, ăștia ai tăi fumează tufe.
'S rupți în mufe, și io plutesc, dar calc pe apă, parcă-s nuferi,
Văd bine și pe-ntuneric, am infraroșu și UV.
'S cu 4 ași în mânecă, niciun motiv să blufez,
Se vede cu-ochiu' liber, da-s oftalmolog de nu vezi:
De la muzica-asta..m-am și bucurat și-am oftat,
Am mâncat pe pâine strofe, tot nu mi se taie pofta,
Pun cretă pe tablă, fară să mă dau vreun prof da'
Ăștia bagă cretă albă, pân'-ajung la față mov, clar..
N-oi fi mai sfânt - da-s sătul să strâng din mo-lari,
Trebuie să protect yo neck - pun un mare fu-lar,
Tu stai cu mâna-n sân, ești hapsân, d-aia suni ca un surd..
Io sunt croitor, trebuie să iau măsuri.
Repar de la fundație, daca-n pereți văd fisuri,
Muncesc cât 10, o fac de drag, tre' să-mi trăiesc visul,
Că-n "globu de cristal" "în sfârșit" apar viziuni
Și VD cine trebuie doar și-n final trece de misiuni.
Fară scheme, fară trișat, fară poteci, fară cheaturi,
Te fac să vezi lumea altfel până-n pori, ca acidu',
Dau freestyle-u ăsta din pădure, apoi mă și duc
Să respir printre copaci, fiindcă-n oraș începe circu'
Că-i trafic de vârf - cu vârf și îndesat, bag în desagă aer curat
Și fac ce pot ca să îmi recapăt din vlagă.
Ăștia-au impresia că fug, dar nu presimt că-i valid,
Zic de legea junglei, da' jungla asta e deja Safari.
Și ar vrea și ei să pară "nepătați", da' nu-s Unsullied,
Gândesc cu gura-nchisă, înăuntru ascund șapte carii,
Calc pe șapte cranii din mers, pe centură am 7 danii,
Turez motoru' și-l tunez, nu degeaba's mecanic.
Instinct canibalic, muncesc și-mi iau vacanță-n Bali,
Da'am concert și banii'i fac, nu-i cheltui, trec la baliverne
Barim mi-au două indience, stau cu mâna pe punani,
Mă distrez, mă-mbat, le-o dau și după cad la nani.
Na'meen? Servă din as și pasă la fileu, Amin.
Pe serveru' ăsta nu prea stau pe chat, sunt admin.
Le trag din arc și rima mea-i săgeată și-am un alt film
Și cred c-asta-i ultima strofă dată. Serios? Cum ar fi?

Vizionare placuta:


#Leapsa2: Perry Pete - Salajan Freestyle
Data: 12 nov. 2023

Beat: Raz One

Versuri (Salajan):
Trimite versuri piesei: "Salajan"

Vizionare placuta:


#Leapsa2: viitorulëacum. - Cernica Freestyle
Data: 13 nov. 2023

Versuri / Voce: Cosmin Dominte
Beat: Raz One
Video: Ioana Face Chestii
Sunet: Romulus Mocan

Versuri (viitorulëacum. - Cernica Freestyle):
Trimite versuri piesei: "Cernica"

Vizionare placuta:


#Leapsa2: Macanache - Militari Freestyle
Data: 15 nov. 2023

Versuri (Macanache - Militari Freestyle):
Trimite versuri piesei: "Militari"

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu