Criss Blaziny - Rana del Rey Spatial (feat. ELARI) - (Versuri)


Criss Blaziny - Rana del Rey Spatial (feat. ELARI) - (Versuri)
Criss Blaziny - Rana del Rey Spatial (feat. ELARI) - (Piesa Oficiala)

Intro (ELARI):
Rana-na-na-na
Rana-na-na-na
Rana-na-na-na

Strofa 1 (Criss Blaziny):
Am avut depresii și le-am depășit ca Messi
Am trecut și peste ele, suferința nu e sexy
O să fiu mai bine, jur că o să fiu și mai
N-o mai ard cu nimeni dacă îmi rupe inima
Am făcut și piese, am un milion de view-uri
Nu te aduc ele înapoi, te-am iubit și scriu review-uri
Cred că eu am zero inteligență emoțională
Iubesc o persoană care e superficială
Sunt multe melodii care îmi amintesc de tine
Și nu pot să le ascult, că nu îmi fac așa de bine
Acum sunt la un party, da′ nu vreau să stau cu ei
Sunt ca un poet într-o lume de DJ

Refren (ELARI):
Doar un mesaj de rămas bun
Asta e tot ce am acum
Chiar de mai doare sufletul
Să fii lângă mine vreau oricum
Rana-na-na-na
Rana-na-na-na
Rana-na-na-na


Strofa 2 (ELARI):
Nu mă regăsesc
Stau și te privesc
Mă uit doar la stele și prin ele te găsesc
Nu mă regăsesc
Stau și te privesc
Să mai cadă o stea până o să te lipesc...

Strofa 3 (Criss Blaziny):
Baby ești un psycho, nu înțeleg de ce te plac
Nu înțeleg ce mi se întâmplă și de ce "I give a fuck"
Viața mea e ca un film, tu ești genul ăla de thriller
Baby tu ești drog, da' uite, nu mai dau de dealer
Ascultam Lana del Rey în nopțile de vară
Și acum e mai ciudat că am rămas doar cu o rană
Se rezolvă karma, planete se aliniază
Sunt la fel ca luna, asta e încă o fază
Sunt multe melodii care îmi amintesc de tine
Și nu pot să le ascult că nu îmi fac așa de bine
Acum sunt la un party, da′ nu vreau să stau cu ei
Sunt ca un poet într-o lume de DJ

Refren (ELARI):
Doar un mesaj de rămas bun
Asta e tot ce am acum
Chiar de mai doare sufletul
Să fii lângă mine vreau oricum
Rana-na-na-na
Rana-na-na-na
Rana-na-na-na

Trimiteți un comentariu