Shobby - PUBLIC 10 (Versuri)

Versuri

Shobby - PUBLIC 10 (Versuri)
Shobby - PUBLIC 10 (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Ca Doroftei la mine acasă am centura
România strigă să se audă gura
Să iau la p**ă toată târâtura adunătura
Care plimbă vorba ura măsura lepădătura
Armonie scrie asta cum zic eu
Tratează-mă băga-mi-ai p**a-n mă-ta ca pe zeu
Că te-am învățat să bagi în gură pâine nu peleu
Și de la capăt în capăt Ploiești mereu eu
Ca stâlpu’ de susținere băi băi milog
Vezi să nu te împiedici în p**ă de martalog
Învață că ploaia trece piatra stă pe loc
Sunt America și pentru tine și pentru ăia stop !
Pe zdrențele ca tine le dau pe mâna la fani
Fac business cu oameni de 25 de ani
Prefer să vorbesc puțin să nu te șmecherești
Am scris pe toate străzile multe povești
Prezint de când eram minor școala de corecție
Atenție!! Să fie lecție cu direcție
Fără pretenție fără nicio injecție
Momentan tu să taci băi prăduitor de secție !

Refren:
Cine știe bine-ntotdeauna ? Strada !
Cine-nvârte cel mai bine ? Roata !
Să țină bine minte cine face arta !
Rap înseamnă asta publicul și gata !

Strofa 2:
Șmecherie alba-neagra pe Relu Olteanu îl știi
Dumnezeu să-l odihnească va fii și noapte și zi
Ca frații Piarole de pe vremea când eram copii
Crescut între români țigani și zavragii cu stil
Mă piș pe tine si pe telefonul tău mobil fără fir
Cu ăștia de mai sus am crescut în suflet fără deal
Și cu alții de-aleargă prin lume să facă nume băi
Cine-mi știe numele de mult le port respectu’
Da’ tu zdreanță cari mereu o altă față
Cu chip de baba cloanță stai departe undeva pe la distanță
Să nu mă piș pe tine în direct cu aroganță
Impedanță dă-i vibrația aia hoață într-o altă viață
Casa am deja în suflet de la Dumnezeu
Mă ajută să respect Binele mereu
Când publicu’ simte sunt eu să rămână scris
Ține javra departe de mine și de paradis

Refren:
Cine știe bine-ntotdeauna ? Strada !
Cine-nvârte cel mai bine ? Roata !
Să țină bine minte cine face arta !
Rap înseamnă asta publicul și gata !

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro