Shobby - PUBLIC 10 (Piesa Oficiala)

Piesa Oficiala

Shobby - PUBLIC 10 (Piesa Oficiala)
Shobby - PUBLIC 10 (Versuri)

Muzică: Shobby
Mix Master: Shobby
Artwork: Shobby
Albumul PUBLIC10 conține 18 track-uri!

Public 10... mesajul acestei piese se îndreaptă cu precizie tuturor celor ce au participat la Defragmentarea fenomenului HipHop de-a lungul anilor.
Piesa Public 10 pune Ținta pe cei ce au produs dezbinări in industria HipHop...
Iar aceia sunt dancerii... jegurile cărora nu le ajunge să mănânce cu o mână...
Am produs acest album pe banii mei de dragul fenomenului HipHop!!! De dragul ascultătorilor ce înțeleg ambiția vieții!!!
Acest album are la baza mesajelor secrete ce-ți pot contura bunătatea și bucuria din suflet!!!
Acei dezbinatori fac parte din sistemul ăsta nebun... fiecare cotizează cu ceva...
Cel puțin eu am stabilit cu mine să fac muzica mereu în suflet doar cu Dumnezeu!!!!
Sper să descifrați și să găsiți gânduri bune în acest album!!!!
Fenomenul Shobby, dacă pot să-i spun așa, Muncește pentru bine!!! Dacă ai Înțeles asta, Înseamnă că ai înțeles și ce ai de făcut La fiecare etapă a vieții!!!
Vă mulțumesc tuturor celor ce ați si veți susține acest fenomen real!!! HIPHOP!!!
Revin și spun!!! Îți poți face un Tricou pe care să scrie Relu Olteanu!!! Din Respect pentru învățătura pe care am primit-o de la acest om, Dumnezeu să îl ierte!!!
Pentru cei ce fac HipHop le doresc încredere Și împlinire!!!

Auditie placuta:

Trimiteți un comentariu