Phunk B / Tessellata #36 (Pentru ce as fi murit) - (Versuri)


Phunk B / Tessellata #36 (Pentru ce as fi murit) - (Versuri)
Phunk B / Tessellata #36 (Pentru ce as fi murit) - (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Tipa gandurile in cap le zic taca
Io sunt la volan
Ciocu mic manca-v-as
Daca dau o vorba o dau . boomerang
Sa se intoarca
Daca o dau tare rau,pare rau
Dar e bafta
Pentru ce as fi murit
M-a lovit nu doar odata
Am fost la modu shid, ce sa zic.. tata iarta-i
Intre noi ne-am ridicat . unii au stat . altii bafta
Pot fi unii, pot fi altii dar nu pot . fi de treaba
Ce sa fac io daca un ins se da invins, capu il pleaca
Cercul l-am inchis, m-ai pretins ca pe o leafa
Declin lumea la ablativ, zero risc, zero sanse
Sa ajung sa inteleg ce simti, parca ai zis ca altfel
Tot ceea ce tre sa simt, o sa simt, n-ai tu treaba
Tot ce am facut rau . gratuit . sa se intoarca
Nu mi-e frica fiindca stiu cum te-a iubit
Omenirea
Plus ca tu nu te-ai iubit cum te-am iubit
Ca sa stii
Ce-i iubirеa
Iubeste-te asa cum tе-a iubit
Omenirea
Sau iubeste-te cum te-am iubit sa afli
Ce-i iubirea
X4
V2
Ii zic mereu
Mint
O zic doar uneori
Dar cand o zic o zic pe un ton increzator, mana pe umar si ochi in ochi
Femeia mea, iubirea mea
I-ai lasat sa te dezbrace de lumina d'aia
Vom avea vapaia si nu flacara de care tot vorbiti
Ghicitori pe picioare sunteti sa mor daca va mint
Ma pretinde, termeni pune, intreaba ce-am de oferit?
Nicotina, apa, ceai si toate daca le platiti voi
... nu cumva trebuia sa treaca timp?
Pana aflam despre fiecare in parte ce a trait?
Astea vor din prima seara, -i prea usor, m-am plictisit
Insa nu mereu ma simt asa, depinde stii?
Opreste-ma cand ma salasluieste mandria
Dar menirea mi-e fost data sa descriu omenirea zic
Iubeste-te asa cum te-a iubit
Omenirea
Sau iubeste-te cum te-am iubit sa afli
Ce-i iubirea
Hook
Iubeste-te asa cum te-a iubit
Omenirea
Sau iubeste-te cum te-am iubit sa afli
Ce-i iubirea
Ii zic
X4
Astazi m-am trezit 3 si am multumit ca exist
Am multumit pentru ce n-am pentru ca stiu c-o sa obtin
Nemultumit in general de mine dar ma mentin
Scriu pan la 6 dimineata 3 din 7 cel putin
Bag 30 de flotari
Paharu de apa pe stomacu gol
3 tigari la cafea asta da.. mic de jun usor
Dau cu zaru daca pica 3 stau la scris o ora
Daca pica 6 ies afara inapoi in hora
Trece timp
6-le s-a intors pe dos 9 a venit
Noua nu ne place daca nu-i seara macar un pic
Ca-i in juru nostru sau in mintea noastra cum s-o zic
Pana si o zi e juma lumina, jumate intuneric
Ma bucur fiindca simt ca mi-am gasit menirea si
Omenirea ma pretinde acum pentru ca imi vrea iubirea ii zic
Iubeste-te asa cum te-a iubit
Omenirea
Sau iubeste-te cum te-am iubit sa afli
Ce-i iubirea viats

Trimiteți un comentariu