Phunk B | 2p2 sesiune | S3E4 (Versuri)


Phunk B | 2p2 sesiune | S3E4 (Versuri)
Phunk B | 2p2 sesiune | S3E4 (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Piesa 1 - "DUST 2":
Dust 2 type beat,
Te-am prins,
N-am cod si-am dat headshot prin zid,
Boom-Boom,
Aztec, Office, Assault,
Te-am spart,
Ti-am zis terrorist win,
Boom-Boom,
Bomba rau, yah-man,
Terorist shaman,
Ia foc trancanu' cand fumez la geam,
Yes fumez, Jah Jah bless,
Pe cearceaf vezi, Pantera ceau - ceau,
ACAB, golden shower,
Uite shau ce-a tocat, chap - chap,
Inferno-i plansa,
Tintesc jap - jap,
Game on - Headshot - gameover
Asta ar fi o strofa,
Bomba rau,
Cheat code, Killshot - Bend over
Asa futi o strofa,
Bomba rau.
Te roaga fratele tau, vezi...
Te roaga fratele tau, vezi...
Cum tintesti,
Te roaga fratele tau vezi...
Te roaga fratele tau vezi sa...
Cutitezi.
Dust 2 type beat,
Te-am prins,
N-am cod si-am dat headshot prin zid,
Boom-Boom,
Aztec, Office, Assault,
Te-am spart,
Ti-am zis terrorist win,
Boom-Boom,
Bomba rau, yah-man,
Facut - tocat bani,
Diamant urban,
Fata nu te vrea, vrea Phunk
Sa o ia pana seamana cu-n Siamang,
Napalm - boom, bomba face boom pam-pam,
Grasu' face mult tam-tam,
Foc - foc, flambam tun,
Flacara da fum, fac bani.
Freaca fata acum lampa, Slurp - slurp, pa-pa.
Game on - Headshot - gameover
Asta ar fi o strofa,
Bomba rau,
Cheat code, Killshot - Bend over
Asa futi o strofa,
Bomba rau.
Te roaga fratele tau, vezi...
Te roaga fratele tau, vezi...
Cum tintesti,
Te roaga fratele tau vezi...
Te roaga fratele tau vezi sa...
Cutitezi.
Dust 2 type beat,
Te-am prins,
N-am cod si-am dat headshot prin zid,
Boom-Boom,
Aztec, Office, Assault,
Te-am spart,
Ti-am zis terrorist win,
Boom-Boom,
Si acum - acum, ah,
In cazu' in care ti-ai dori un pic - un pic mai mult,
Nu-ti dau, nu joc cu boti, Boom - boom.

Piesa 2 - "Player":
Zi de zi player...
Zi de zi player, la cate.. yeh,
Zi de zi player, la cate pasez,
Zi de zi player, la cate pasez,
Seara de seara cu mintea la bani,
Si cu banii in minte ca punct de reper,
Zi de zi player, la cate pasez,
Stilu' aoleu lasa-ma in p**a mea man,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Am mintea bolnava, am creierii varza,
Pe autopilot si nu po'sa m-opresc,
Masele de fier, dar am ganduri de sticla,
Si mesteca cioburi, nu pot sa gandesc.
Am ochii in palma, da' n-o tin deschisa,
Si-mi trebuie o miza doar ca sa privesc.
Fac multa risipa, nu po'sa m-opresc.
Am multe ispite, nu po'sa m-opresc.
Sticle si fum, femei...
Zambete false, ocheanele rosii,
Banii pe masa adica la m***,
Nu-i sparg pe g*****, ba, nu ma cunosti?
Unii vor ei sa inteleaga numa ce vor ei sa inteleaga,
Asa ca ce rost?
Lasa nebunu' sa fie nebun,
Lasa desteptu' sa fie prost.
Io tre' sa ma misc,
Tre' sa invart, nu sa vorbesc de unu si altu' moloz,
Stinge tigara pe dos,
Stai tu cuminte ca smecherii se recunosc,
Se spune ca nu este viitor pentru oamenii buni, numa' oamenii rai,
Si banu-i munitia, ucide conditia de om,
Oricum cine'a mai vazut carabinieri, pe tetrahidrocannabinol?
Impodobiti cu VVS, Chanel, Rolex, Dior si Louie Vuitton.
Calare pe Clasa S 'mert', jumate c******, jumate om.
Io chiar daca am stat la Bazilescu, tot n-am ajuns sa dau L'a-minor'.
Seara de seara cu mintea la bani,
Si cu banii in minte ca punct de reper,
Zi de zi player, la cate pasez,
Stilu' aoleu lasa-ma in p**a mea man,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Seara de seara cu mintea la bani,
Si cu banii in minte ca punct de reper,
Zi de zi player, la cate pasez,
Stilu' aoleu lasa-ma in p**a mea man,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Explodez, levitez, peste blocuri, peste nori,
O sa fac piese mai piese ca piesele date de grafferi la Gara de Nord,
Dau tagu' lizibil, sunt imprevizibil, insa niciodata departe de sol.
Pizda ta-i p***a mai p***a ca p*****e care se f**, da nu te sug.
Daca ma cheama ii zic ca ma duc,
Daca ma suna nu-i ca nu aud,
Numaram niste bani, telefonu' pe mute,
Scriu zi de zi ca sa iasa mai mult,
Fratii mei fac si te invata sa taci daca faci,
Nu-i de ajuns sa pui live-ul pe mute,
Nu e de ajuns sa vorbesti prin emoji, Wickr, Telegram, pana cand?
Io ma misc elegant pe pamant si cre'ca-i enervant ca raman,
Atat de relevant si boland,
Atat de elevat si pe langa,
Da mai conteaza cu ce-o sa raman,
Momentan conteaza ca sunt,
Inima bate langa plaman,
Pompeaza sangele de roman,
Am mintea bolnava, am creierii varza,
Pe autopilot si nu po'sa m-opresc,
Masele de fier, dar am ganduri de sticla,
Si mesteca cioburi, nu pot sa gandesc.
Am ochii in palma, da' n-o tin deschisa,
Si-mi trebuie o miza doar ca sa privesc.
Fac multa risipa, nu po'sa m-opresc.
Am multe ispite, nu po'sa m-opresc.
Seara de seara cu mintea la bani,
Si cu banii in minte ca punct de reper,
Zi de zi player, la cate pasez,
Stilu' aoleu lasa-ma in p**a mea man,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Seara de seara cu mintea la bani,
Si cu banii in minte ca punct de reper,
Zi de zi player, la cate pasez,
Stilu' aoleu lasa-ma in p**a mea man,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,
Pase - pase nu mai po'sa m-opresc,.

Piesa 3 - "Cum adica":
Auuuuu, auu, auuu,
Yeh, fi-mi-ar scarba, baga-mi-as io P,
Urat miroase cand vorbeste lumea,
Pofta buna, ce sa zic acuma?
Numa' nu-s atent am mintea unde este suma, d-aia...
Am spart bani ca's fac bani si acum,
Tre' sa fac bani ca's sparg bani ca si cum, ah...
Sparg banca de bani ca si cum,
S'pungas, vreau doar bani cash ca si cum,
Am spus, auuu auuu,
Mor pe harfa asta cand va aud,
Si fara o vrajeala de Doamne ajuta,
Ma ce-i cu marfa asta am spus? Auzi...
Cum adica nu te sparge da-i buna?
Cum adica m-ai sunat da nu suna?
Cum adica te-au turnat si eliberat p'orma'?
Cumadi'? Cum adica? Aaaah?
Cum adica nu te sparge da-i buna?
Cum adica m-ai sunat da nu suna?
Cum adica te-au turnat si eliberat p'orma'?
Cumadi'? Cum adica? Aaaah?
Uite vezi ma..? Aici vom avea mereu o problema,
Cand tu vorbesti ca si cum n-am de unde sa stiu,
Da' io mereu stiu, prostule.
5 septari pe 10 lei in mortii ei,
Ma stiu cu viata buna, bag o portie,
Tarfele ma cauta, vor "s-o tie",
Pot sa te cumpar si pe corp si pe emotie
Vrei cu BMW-ul, vrei sa fii in pas cu moda,
Da' pana acum abia dac-ai supt-o sa mergi cu o Skoda,
Aah. Daca e, te duc cu vorba,
Da-mi iei tigari.. si 12 sticla de Corona aaah.
Am chef sa ma cert si sa beau,
Am chef sa ma iau cu o t***a si sa hau,
Am.. un plan in cap,
Sa fac bani si sa-i sparg pe c******i frate ahhh,
Am chef sa nu te aud, doare pe langa,
Manca-mi-ai sa mi-o mananci, tu auzi?
Auzi ce ai spus?
Ma cum adica...
Cum adica nu prea sparge da-i buna?
Cum adica m-ai sunat da nu suna?
Cum adica te-au turnat si eliberat p'orma'?
Cumadi'? Cum adica? Aaaah?
Am spart bani ca's fac bani si acum,
Tre' sa fac bani ca's sparg bani ca si cum, ah...
Sparg banca de bani ca si cum,
S'pungas, vreau doar bani cash ca si cum,
Am spus, auuu auuu,
Mor pe harfa asta cand va aud,
Si fara o vrajeala de Doamne ajuta,
Ma ce-i cu marfa asta am spus? Auzi...
Cum adica nu te sparge da-i buna?
Cum adica m-ai sunat da nu suna?
Cum adica te-au turnat si eliberat p'orma'?
Cumadi'? Cum adica? Aaaah?
Fi-mi-ar bine baga-mi-as io P,
Proba de oral cand ma vorbeste lumea,
Pofta buna, ce sa zic acuma?
Liviu il cheama pe Phunk si 2p2 e sesiunea,
Bafta.

Trimiteți un comentariu