Faust - Pasii mei feat. AdyB (Versuri)


Faust - Pasii mei feat. AdyB (Versuri)
Faust - Pasii mei feat. AdyB (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Mulți am crescut cu cheile de gât, parcă avea mai mult haz,
C-acum faci chei, te strângi de gât cu frați, să duci cheia la nas
Și stai cu inamici la masă, m-a sărit această parte,
Că n-am prieteni prea mulți, ca să-mi țin inamicii departe.

Poate pe de-o parte 's parte din același pattern, mulți fără ghid patern,
Batem pasul pe loc sperând, poate cade
Din cer un teanc uriaș de bani sau poate-un lingou,
Sau vreun bilet la bingo, ne batem cu pumnii în piept ca King Kong.

Că-i legea junglei, dar nu-i lege-n junglă, leii umblă,
Dar nu în haite, ci în pungă, ascunși în plicuri ca la nuntă,
Și în rest nu dăm doi bani pe nimic, mergem toți pe burtă,
Că nu ridici volumul, îl ții pe mute despre cine mută.

Suntem toți trecuți prin multe - ca într-un bordel,
Mai rar vreun model și nu mor de dorul multora,
Aștept să zbor de aici - din fundul gropii către amonte
De mulți ani, că am un potențial enorm și să-l cultiv mi-e esențial.

Că nu sunt bandit, nici nu fac bani din...
Vândut cacaturi pe la party sau alte patimi,
Nu sunt vreun leneș, să stau numai cu mâna-n pantaloni ca Al Bundy,
Și pe ăștia de o fac, direct îmi vine să-i înjur ca Vadim.

Că ceva din mine adună ură - chiar de m-am jurat
Că nu mai intru niciodată în aceeași horă nebună,
Parcă-s într-un banc cu Bulă, dar în final nimeni nu râde,
Și sper că ai înțeles cum e pe aici la acest final de cântec.

Pe străzile pe care merg de obicei,
'I-un labirint urban, plin de poteci oblice,
Goană după bani non-stop, alergăm, nu știu de ce,
Dar nu pot să m-opresc sau las pasul încet (nooo nooo).

Pe străzile pe care merg de obicei,
Mă plimb în lung și-n lat, au văzut multe pașii mei,
Toți aleargă după bani, unii nici nu știu de ce,
Dar în fond, alerg și eu la rândul meu până pricep...(yaaau yaaau)

This for the betterment, you ain’t seen the back of them buildings
Mamas crying. It’s a struggle to provide for their children.
We prayed that money come, way until it stack to the ceiling,
Trying to figure out a road to turn a stack to a million.

Came across a couple sentences with knowledge forbidden,
As I put them into motion, they expanded my vision.
Back in 2010 stress, couldn’t do it in zen,
Emigrated to the west and got in tune with the pen.

Gute Zeiten sowie schlechte, sie kommen und gehen.
Das ne Mischung aus vergossenen Blut Scheiß und Tränen.
Ich übertrage den Leid in jede Zeile reime aus reiner Seele
Und soll es bleiben kommt es nicht auf die Schnelle

Cu privirea la stele , din punctul meu de vedere
Văd un drum spre vindecarea sufletului c-o cere și
încerc să nu mă mai învârt încerc, de o vreme
Merg cu forța Domnului, de-a lui dușman nu te teme.

Trimiteți un comentariu