B.U.G. Mafia - Am Zis Ceva (feat. Lexi Cali) - (Versuri)


B.U.G. Mafia - Am Zis Ceva (feat. Lexi Cali) - (Versuri)
B.U.G. Mafia - Am Zis Ceva (feat. Lexi Cali) - (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD) - (Prod. Tata Vlad)

Refren (Lexi Cali):
Am zis ceva... Am zis ceva... Ce-am promis, am făcut totdeauna...
În lumea asta fără de cuvânt, o să rămân eu așa cum sunt...

Am zis ceva... Am zis ceva... Ce-am promis, am făcut totdeauna...
În lumea asta fără de cuvânt, o să rămân eu așa cum sunt...


Strofa 1 (Caddillac):
(Anu'... Anu'...) Anu' e nou (Anu' e nou...), problemele vechi,
Vorbele goale ajung în urechi... (Inca ajung?...)
Purtate de vânt (Purtate de vânt...), vin ca jurământ (Vin ca jurământ...)
Din gurile celor fără cuvânt... (Fără cuvânt...)
Vor show și parade, medalii și grade (Medalii și grade...),
Da' nu au structură, au doar fațade (Au doar fațade...)
Și nu banu' îi strâmbă pe verticală (Nu, nu, nu...),
Banu' doar scoate-adevăr la iveală... (Uite-i... Uite-i...)
Treaba-i nasoală, e-aproape o boală, ține-ți timpanu' departe de ei,
Tot felu' de neasumați, o dată sunt lupi, o dată sunt miei...
N-avem nemurire, n-a fost să fie (N-a fost să fie...),
Dar ce lăsăm după noi poate să țină o veșnicie...

Refren (Lexi Cali):
Am zis ceva... Am zis ceva... Ce-am promis, am făcut totdeauna...
În lumea asta fără de cuvânt, o să rămân eu așa cum sunt...

Am zis ceva... Am zis ceva... Ce-am promis, am făcut totdeauna...
În lumea asta fără de cuvânt, o să rămân eu așa cum sunt...


Strofa 2 (Uzzi):
Cu tot ce țin (Nu e cu laudă...), sunt elefant...
În orice cameră (În orice cameră...) nu sunt din faună...
Am legământ, ei nu-nțeleg mult, cred că vrei să le iei ce nu sunt...
Ce să vreau din ce ai tu, frație?... Tu ești aici datorită mie...
Și nu vreau ce nu merit vreodată, (N-ai înțeles...) a mea este dreaptă
Pentru ochi care știu cum să vadă principii de viață ce stau ca dovadă...
Într-o Românie fără mândrie, lideri care sunt doar pe hoție,
(Suflet vândut...) Fără onoare, cu bani care nu dau și valoare...
Adaptat, dar neschimbat, cuvântu' dat, e dat
Atunci când nu schimbi termeni pe ascuns... (Să lămurim un fapt...)
Ăștia ca mine sunt pe plus oricum,
Noi am venit dezbrăcați și chiar plecăm la costum...

Refren (Lexi Cali):
Am zis ceva... Am zis ceva... Ce-am promis, am făcut totdeauna...
În lumea asta fără de cuvânt, o să rămân eu așa cum sunt...

Am zis ceva... Am zis ceva... Ce-am promis, am făcut totdeauna...
În lumea asta fără de cuvânt, o să rămân eu așa cum sunt...


Strofa 3 (Tata Vlad):
Nu suntem la fel… Nu suntem la fel… (Nu vom fi la fel...)
Majoritatea cred că demnitatea e în portofel… (Ca la bordel...)
Cuvintele lor nu mai au greutate... (S-s-s-sunt nevertebrate...)
Zero virgulă zero la sută loialitate… (Băi, frate...)
(2 - 4) Multe sunt teatru, (2 - 4) pisoi se dau lei,
(2 - 4) Îi arde stomacu’, (2 - 4) onoarea-i doi lei,
(2 - 4) Lichele vând stele, (2 - 4) toți caută zei...
În '24, oameni model? Tot noi, rămânem la fel… (La fel...)
Poate e dar, poate-i blestem (Cruce, Doamne...),
Să faci ce promiți e sportu' extrem (Nu e barem...),
Să faci ce promiți nu e în trend... (Noi anti-curent...)
În cazu' nostru, oglinda reflectă oameni ce chiar se respectă...

Refren (Lexi Cali):
Am zis ceva... Am zis ceva... Ce-am promis, am făcut totdeauna...
În lumea asta fără de cuvânt, o să rămân eu așa cum sunt...

Am zis ceva... Am zis ceva... Ce-am promis, am făcut totdeauna...
În lumea asta fără de cuvânt, o să rămân eu așa cum sunt...

Trimiteți un comentariu