Shobby - Povesti Adevarate (Versuri)


Shobby - Povesti Adevarate (Versuri)
Shobby - Povesti Adevarate (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Shobby - Apa trece, pietrele raman (Album 2024)

Intro:
(...)

Strofa 1:
Ești fals, pe sub ușă tras, cred că și trans
Se vede după dans, în căutare de caras
Ești în extaz, te vezi viteaz, deți peleuri în obraz
Personal cred că l-ai luat și pe pinocchio de nas
Da, mă, tu nici nu esti cu ei, nici nu-i halești
Doar mănânci puțin din sacul lor, să te hrănești
știu, ai vrea să-i ocolești, să-i tăvălești
Sper să nu te simtă, că te aruncă de te julești
Vezi să nu te păcălești, să te manglești
Singur în oglindă, că-ți prinzi degetele-n clești
știu că nu-i iubești, tu doar îi amăgești
Dacă e să-ți cadă sutienul, să te pitești
știi tu ce ai de făcut să nu te manelești
Că uite alții umblă cu treburi bisericești
Tu esti tare ca zeama niciodată nu ne dezamăgești
Poate reușești până la urmă să-i jefuiești
și ce dacă-i slujești pe ăia, te înjosești?
Tu tre' să îți aduci aminte să le cântărești
Ce dacă te terfelești, te ciufulești
E la modă ocultul ăla pe care ți-l dorești

Refren:
și dacă toate astea pe care le zic aici
Sunt adevărate, nu doar povești,
Să te pitești de fiecare dată
Când mă vezi pe undeva sau să mă ocolești

și dacă toate astea pe care le zic aici
Sunt adevărate, nu doar povești,
Să te pitești de fiecare dată
Când mă vezi pe undeva sau să mă ocolești


Strofa 2:
Interpretezi, etichetezi, alimentezi, te conectezi
înfiletezi, formulezi, scenarii și articulezi
Nu, nu, eu nu sunt cu ăia exagerezi
lasă că se vede, nu tre' să te deranjezi
Ești prea valoros, nici nu tre' să te asociezi
Cu ce credem noi unii, că te dereglezi
Tu chiar promovezi prăjeala și o livrezi
Că oricum nici nu contează, cât timp tu faci monezi
și lasă că îți merge bine, ești bagabont
Puțin și bagaboantă și cred că puțin robot
Mai mult ca sigur patriot, mănușă pentru vot
și bineînțeles și mafiot
Ești tare, dar totodată gunoiu' muzical
Tradiționalu' nostru animal artificial
Milogu' mincinos în viteză după cașcaval
Că dacă s-a vândut are și pentru restul potențial
în mintea ta tu crezi că ești inteligent
De aia ca tine se vând și la pachet
Strigă foamea după tine, băi, vărzet
Ia-ți bilet ca să fii cum îți place ție primu' client

Refren:
și dacă toate astea pe care le zic aici
Sunt adevărate, nu doar povești,
Să te pitești de fiecare dată
Când mă vezi pe undeva sau să mă ocolești

și dacă toate astea pe care le zic aici
Sunt adevărate, nu doar povești,
Să te pitești de fiecare dată
Când mă vezi pe undeva sau să mă ocolești


Outro:
(...)

Trimiteți un comentariu