Shobby - Cine Are Urechi Sa Auda (Versuri)


Shobby - Cine Are Urechi Sa Auda (Versuri)
Shobby - Cine Are Urechi Sa Auda (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Shobby - Apa trece, pietrele raman (Album 2024)

Strofa 1:
Lumea aleargă din capăt în capăt pe pământ
Poate undeva poate găsi ce a visat de mult
Casă, afacere, liniște într-un mediu plăcut
O lume armonizată ca la început
Se pare că avuția naște lacomul flămând
Incerci să fugi de alții și alții de tine dacă n-ai știut
Arunci vina pe restul când de fapt tu vrei statut
Te văd ca pe televizor când mă uit îl țin pe mut
Casă e peste tot, trebuie să-i vezi bucuria
Cum un animăluț trezește copilăria
Afacerea te poate face să devii o javră stilată
Liniștea într-un mediu ca ăla nu poate fi agățată
Cântă muzica-n sufletul meu de pe la sfinți
Cine are urechi să audă, restul se vând pe arginți
Tu, omule, trecătorule ar fi bine să nu te mai minți
Caută să fii real și să te reprezinți

Refren:
Am învățat că iubirea e succesul și că interesul meu e ăsta sigur
și când iau decizii cer dreptate de la Dumnezeu cu voia Lui că știu sigur că nu sunt singur

Am învățat că iubirea e succesul și că interesul meu e ăsta sigur
și când iau decizii cer dreptate de la Dumnezeu cu voia Lui că știu sigur că nu sunt singur


Strofa 2:
Ce de nedreptate! da, e foarte adevărat
Nu judeca, să nu fi judecat
Strigam atât de tare de s-a auzit și la Împărat
S-a aplecat, m-a ridicat, m-a scuturat, m-a îndreptat
A fost la mine când m-a arestat m-a vizitat
M-a îmbrăcat, m-a săturat n-aveam de mestecat
Mi-a arătat drumul curat
Eadevărat că mai și cad dar știu bine că n-am uitat
Așa că orice cauți fără El nu are sens
Așa că fericirea doar în suflet are acces
Așa că nu mai e nevoie să devii pervers
Că cine o încearcă se duce departe și va fi șters
Cine mai știe cine e vechi și cine e nou
Cine are credință-n Dumnezeu sau în lingou
Cine e cel mai tare se pozează în erou
Prostia are gura cât gura de la metrou
Nu mă mai miră când văd raperii de vânzare
Colaborări cu nimeni pentru câteva miare
Sunteți în stare de orice să fiți în reflectoare
Eu joc în altă ligă, la alt nivel, între raze de soare

Refren:
Am învățat că iubirea e succesul și că interesul meu e ăsta sigur
și când iau decizii cer dreptate de la Dumnezeu cu voia Lui că știu sigur că nu sunt singur

Am învățat că iubirea e succesul și că interesul meu e ăsta sigur
și când iau decizii cer dreptate de la Dumnezeu cu voia Lui că știu sigur că nu sunt singur

Trimiteți un comentariu