Shobby - Casa De Bani (Versuri)


Shobby - Casa De Bani (Versuri)
Shobby - Casa De Bani (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Shobby - Apa trece, pietrele raman (Album 2024)

Strofa 1:
Am auzit că iei cinci mii dacă tragi cu unul nou
De lei?
De euro, mă! ce-ai, ești bou?
în cazul în care beat-ul nu prea e misto
Să mai pună doua, trei mii și îl refac io
Banii balansează capetele de boieri
Inventăm vedete venite de nicăieri
Să crească mari și fraierii că publicul doarme
Mai ales că aștia sunt slabi și n-au nici arme
Până la urmă cine a inventat rappu, ești nebun?
Vrei să ne înjure și ăia cu trapu?
Mai bine lasă, hai că facem colaborări
Le luăm și banii și-i trimitem la cântări
Cine nu vrea să aibă fraieri la produs
Mai ales că aștia sunt naivi și vor să ajungă sus
Facem o piesa, un clip și ai să vezi
Că se plimbă vorba de nu iți vine să crezi
Mai ales că acum avem armata și
Cine mârâie se urcă pe lopată
Adun generația și o băgăm în geantă
și lasă-i pe restul să se plimbe cu o roată

Refren:
Ooooooo Se caută cu disperare fabrica de bani
Ooooooo
Că cică dacă dai de ea poți să cumperi sute de ani
Oooooo
Boierii stau pe margine dirijează fazani
Oooooo
Că evoluția e rezervată pentru barosani
Oooooo

Strofa 2:
Tu ești cea mai tare voce, eu a doua
E și ăsta de mai scapă beat-ul de prin clasa a 9a
Facem biznisul ăsta și bani din el
Da, mă, dar o să râdă toți din cartier
Că nu am caracter, că m-am vândut și io
Lasă-i, mă, să zică! te strigă banii, bro
Nu vezi că am început să le scriu pe dos
Bă, tu ești tovarășul meu, dar ești un jegos
îți e foame atât de tare de-ți vine să ne mănânci
Dacă nu eram semnat de atunci plecam tot de atunci
Ai făcut din TRUPA asta de trei, două slugi
și dacă nu mai merge iți iei tobele și fugi
Bă, stai să îți explic, de la început
Io mi-am dorit să am bani mulți mult
Să fiu vedetă peste toți fraierii din față
De față? din fața de la scena, băi, mustață
Nu vezi că suntem noi și restul milogi
E ca și cum eu zic ceva, dar tu ai la gură scoci
Le luăm banii, facem PARTE, bine, nu jumate
Că avem CONTRACTU, FRATE

Refren:
Ooooooo Se caută cu disperare fabrica de bani
Ooooooo
Că cică dacă dai de ea poți să cumperi sute de ani
Oooooo
Boierii stau pe margine dirijează fazani
Oooooo
Că evoluția e rezervată pentru barosani
Oooooo

Ooooooo Se caută cu disperare fabrica de bani
Ooooooo
Că cică dacă dai de ea poți să cumperi sute de ani
Oooooo
Boierii stau pe margine dirijează fazani
Oooooo
Că evoluția e rezervată pentru barosani
Oooooo

Trimiteți un comentariu