MIRA - Dor De Tine (Versuri)


MIRA - Dor De Tine (Versuri)
MIRA - Dor De Tine (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Strofa 1:
Lumea zice că nu știi ce ai până când nu pierzi,
Abia acum am înțeles,
Fiindcă iubesc.
E atât de plin de tine-n casa goală, dar nu te găsesc,
Zi-mi unde ești, unde ești.

Refren:
Aș putea să te aștept
Cam o mie de vieți,
Doar să vii înapoi.
Fără niciun regret,
Uite cum mă înec
Iar în ochii tăi.

Fără tine, viața parcă-i
Un ocean fără o barcă.
Îmi e dor de tine,
Dor de tine.
Ca o noapte în deșert,
Fără nicio stea pe cer,
Îmi e dor de tine, dor
Dacă n-ai să vii.

Strofa 2:
Înaintea ta, orele treceau mult mai lent,
Apoi lângă tine, timpul a prins aripi,
Dar n-a fost suficient,
Când viața pare un moment.
Acum sunt doar eu și dorul meu,
Când urlă-n mine,
Să știi, nu mă recunosc nici eu.
Mi-e dor de tine, ai luat soarele și luna mea,
Nu văd lumina fără umbra ta și...

Refren:
Aș putea să te aștept
Cam o mie de vieți,
Doar să vii înapoi.
Fără niciun regret,
Uite cum mă înec
Iar în ochii tăi.

Fără tine, viața parcă-i
Un ocean fără o barcă.
Îmi e dor de tine,
Dor de tine.
Ca o noapte în deșert,
Fără nicio stea pe cer,
Îmi e dor de tine, dor
Dacă n-ai să vii.

Trimiteți un comentariu