KEED feat. NOSFE, Macanache, Vlad Dobrescu, DJ Sfera - HIP-HOP (Versuri)


KEED feat. NOSFE, Macanache, Vlad Dobrescu, DJ Sfera - HIP-HOP (Versuri)
KEED feat. NOSFE, Macanache, Vlad Dobrescu, DJ Sfera - HIP-HOP (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Intro (NOSFE):
CST
Goddamn
Unchiule
Yeah, yeah


Refren (NOSFE):
Decât un fake Rollie, mai bine un true G-Shock
Fumez în fotolii de piele, ascult HIP-HOP
Fac HIP-HOP, trăiesc HIP-HOP, fumez HIP-HOP
Îmi fură zeama, fac alta, am dume nonstop (Încă o dată Unchiule)
Decât un fake Rollie (Get 'em), mai bine un true G-Shock (Yeah)
Fumez în fotolii de piele, ascult HIP-HOP
Fac HIP-HOP, trăiesc HIP-HOP, fumez HIP-HOP
Îmi fură zeama, fac alta, am dume nonstop (Get it)

Strofa 1 (NOSFE):
Gotta be safe, I-on' care what you say
Bagă zeamă la seif și să-l înghiți pe chei
Sunt super-rapper cu super puteri
Cu gașca mea să luăm tot fra', super, putem (Bitch)
Uncle B.E.N.Z. ain't nothing to fuck with (Get 'em)
Orice oră vrei, sunt un MC super tactic
Un tătic practic și în rap și acasă
Dacă Avengers ar fi rapperi, aș fi lider de bază
Pe care poți să te bazezi, Unchiu' nu-i basic ca unii
Dumele poți să le păstrezi, am sute de doozy ca loonie
Vreau extra cheese, please, fra', să nu te prind cu halloumi
Atunci când iau microfonul, major-uri devin groupies (You bitches)
Sunt la un pas să rup în Europa
Contu' gras, livin' la vida coca
Gaga în play, Biblia pe BOR și o sticlă la bord
Suge-o făi, Unchiu-i mai mult decât un cock (Yeah)

Strofa 2 (Keed):
Nu am halit Veritasaga, fiindcă nu mi-a plăcut starea
Da' tot am cumpărat CD-ul și am plătit intrarea
De ce? Fiindcă asta era calea
Și pentru mine asta însemna cu adevărat să susțin mișcarea
La treișpe ani mă învărteam în cap
La cinșpe dădeam cu șpray-ul pe pereți în Călărași cu Junk
N-am pus mâna pe placă, da' de la șaișpe ani
Am scris texte pân-am reușit la douășapte man
Când dormeam eu prin metrouri și furam telefoane
Să fac bani să vin la lansările tale, nu mă știai
Acu' arunci căcat în mine, că ți-am contaminat cultura
Da' cât am ținut-o în viață, unde erai?
Nu iau pe nimeni la pulă, că timpul m-a maturizat
Și tot timpu' ne-a arată cine-i ipocrit de fapt
Da' tu nu ești HIP-HOP și ca să-nchei telenovela
HIP-HOP-ul nu-i golden era, golden era-i golden era

Refren (NOSFE):
Decât un fake Rollie, mai bine un true G-Shock
Fumez în fotolii de piele, ascult HIP-HOP
Fac HIP-HOP, trăiesc HIP-HOP, fumez HIP-HOP
Îmi fură zeama, fac alta, am dume nonstop (Încă o dată Unchiule)
Decât un fake Rollie (Get 'em), mai bine un true G-Shock (Yeah)
Fumez în fotolii de piele, ascult HIP-HOP
Fac HIP-HOP, trăiesc HIP-HOP, fumez HIP-HOP
Îmi fură zeama, fac alta, am dume nonstop (Get it)

Strofa 3 (Macanache):
HIP-HOP-ul m-a salvat, îi sunt dator vândut
Toți cred că știu HIP-HOP, da' nu l-au cunoscut (Nu)
Mulți doar fac rap, destul de slab, nimic mai mult de atât
Știai că rap-u' nici n-a fost HIP-HOP atunci când a-nceput (Ă?)
Eu nu semnez, dau tag-uri
Când nu mixez, bag cut-uri
Mă-nvârt în cap în capu' tău dărab, până te saturi
Am scris atâtea ode, cred c-am rupt mii de tobe
Dacă nu știi ce faci când scrii, rămân doar simple vorbe
În loc să ne-ajutăm, am devenit dușmani
În loc să ne distrăm, vrem doar să facem bani
Renunți la dragoste când vezi că ura are fani
În HIP-HOP nu contezi doar tu, toți suntem number one
Să-ți intre bine-n cap, oricine ai fi și asculți
Că singur nu poți fi HIP-HOP, trebuie să fim mai mulți
Deles duma mai departe la alții că n-am plecat
Sunt aici bine mersi, zi-le că-i pupă HIP-HOP

Strofa 4 (Vlad Dobrescu):
Vin cu încredere-n sine de zici c-am tras o mare linie, da' sunt clean
Le-nfig seringi în limbi să recoltez venin
Deci lasă-i să mă conteste, n-o să conteze
Ce nu vreau să zică niciodată-i "vai ce modest e!" (Nah)
Dobrescu-ți zdrobește întregul top zece
Îi strigi "stop", da' nu se oprește și tot crește
Nici serviciile nu știu ce secret are
Că și alții se cred tari, dar n-ar putea să fie secretari
Lifestyle? Foarte fin, HIP-HOP-ul ca destin
Dar stau departe că nu vreau să fac parte din
Banda ta, copii de bani gata
Care s-au ratat și se mai dau și mari cu asta (Ha-ha-ha)
Când m-am trezit cu ei pe cap, speram că visez
Atâția papagali credeam că sunt în Tenerife
Unu-mi zice să-i pasez microfonu', da' nu cred în el
Mai de grabă pasez microfonu', fac piure din el
Nah, glumesc, sunt mai mulți care sună bine și-i ascult
Da' de la ei îmi plac tot piesele cu mine cel mai mult
Și-n ultimu' timp nici nu mai pun alarma
C-am dume nonstop, fac alta dacă-mi fură zeama
Și-am ieșit!

Outro (DJ Sfera):
Represent HIP-HOP
Represent HIP-HOP
Finally, the master
Fac HIP-HOP-HOP
HIP-HOP-ul m-a salvat, HIP-HOP-ul m-a salvat

Trimiteți un comentariu