El Nino - Nu Las (Versuri)


El Nino - Nu Las (Versuri)
El Nino - Nu Las (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Strofa 1:
De unde blocurile cenusii mai au putin si cad
Unde pentru unii e rai, unde pentru altii-i iad
De acolo venim noi, baieti de cartier
Aia care au dus o joaca de copii la alt nivel
Care au inceput sa faca milioane dar n-au uitat
Cat de mult conteaza pentru strazi sa fii baiat
Si vorbim pe limba noastra, care ne intelege
Stii ca viata poate fi frumoasa si atunci cand e saracie
Romania, 3 kile in portbagaj
4 ani inchis dupa o luna de filaj
Mai bine cade banca, 5 cagule si e gata
Nu mai bine sa ne fie cat mai greu sa tinem geanta
Banda fericita cand ne place intre palmieri
La noi treaba merge invers, ce primesti aia oferiv Iubire pan’ la cer am mereu pentru hip hop
E pentru cartiere, ca au ramas sa dea din cap

Refren:
Nu las banii sa conduca un golan
Nu pun pret pe haine si pe ce am
Nu sunt gata sa fac un pas inapoi
Decat sa cad in canapea, mai bine cad intr-un razboi

Nu las banii sa conduca un golan
Nu pun pret pe haine si pe ce am
Nu sunt gata sa fac un pas inapoi
Decat sa cad in canapea, mai bine cad intr-un razboi


Strofa 2:
Acum sari in aer daca-mi vezi cardul de Visa
La Slatina cantam si bucatarul facea pizza
Lesina si chelnerita si inca 2-3 gazele
Totodata-mi sarea capu’ ca era plin de probleme
Da’ cine se mai teme de ceva cu asa trecut
Frica doar de Dumnezeu si pentru restu’ cate un scut
Binecuvantat-ti alin durerea prin cuvinte
Unde foamea face legea, cate un frate ce ma simte
De la bani cu imprumut, ca sa-mi dau singur teroare
Am reusit sa scot din mine varianta cea mai tare
Poate asa trebuia sa fie ca sa inteleg mai bine viata
Cand e rau in interior, nu mai conteaza suprafata
Un scriitor grabit, asa am fost mereu sa stii
Vrei sa tii pasul cu mine, e imposibil sa il tii
Am dat mereu albume mari, am pus pe foc tot ce-am trait
De asta nu cred ca e un loc sa nu fiu binevenit

Refren:
Nu las banii sa conduca un golan
Nu pun pret pe haine si pe ce am
Nu sunt gata sa fac un pas inapoi
Decat sa cad in canapea, mai bine cad intr-un razboi

Nu las banii sa conduca un golan
Nu pun pret pe haine si pe ce am
Nu sunt gata sa fac un pas inapoi
Decat sa cad in canapea, mai bine cad intr-un razboi


Nu las banii sa conduca un golan
Nu pun pret pe haine si pe ce am
Nu sunt gata sa fac un pas inapoi
Decat sa cad in canapea, mai bine cad intr-un razboi

Nu las banii sa conduca un golan
Nu pun pret pe haine si pe ce am
Nu sunt gata sa fac un pas inapoi
Decat sa cad in canapea, mai bine cad intr-un razboi

Trimiteți un comentariu