Dodut x Secrinella - Vicii (Versuri)


Dodut x Secrinella - Vicii (Versuri)
Dodut x Secrinella - Vicii (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Intro:
(...)

Strofa 1 (Dodut, Secrinella):
Dodut:
Hai să vorbim puțîn , țipete le nu te ajută
Ne aud din nou vecinii , încep copii să plângă
Știu că am tot promis și că nu am mai făcut
Dar dă-mi o ultimă șansă pentru un nou început

Secrinella:
Nici în ruptul capului destul te-am tot suportat
Ieri mi-ai zis că nu mai bei și astăzi iarăși eșți beat
La început erai mai cald acum rece și distant
Nici nu cred că mămai iubeșți cu adevărat

Dodut:
Să șți că aici greșești și greșeala ta mă doare
Tu faci mereu în așa fel să cazi tot în picioare
Ai vrut să ai mereu dreptate încă de când te cunosc
Ai văzut că nu am școala și vrei să mă iei de prost
Cu banii la fel oricât de mult aduc nu ajung
Uneori îmi iau de la gură pentru voi și adorm flămând
Vezi doar părțile rele ,te legi mereu de orice lucru
Ia-ți un doctor bun și vezi ce ai pe dinăuntru

Secrinella:
Banii nu ajuns niciodată și nici nu o să ajungă
Că jumate din salariul de ceva ani îl dai pe lângă
Toate s-au scumpit dar tu eșți mereu matol
Și nu văd să scrie asta pe vreo sticlă de alcool
Cheltuielile sunt mari să nu mai vorbesc de chirie
Să nu vorbesc de mâncarea ce o punem în farfurie
Tu șți doar să bei și bei în fiecare zi
Și chiar nu vreau așa exemplu pentru copii

Refren (Secrinella):
Drumul a fost lung cu prejudicii
Fără hartă sau indicii
Pentru familie faci sacrificii
Pentru familie renunți la vicii

Drumul a fost lung cu prejudicii
Fără hartă sau indicii
Pentru familie faci sacrificii
Pentru familie renunți la vicii


Strofa 2 (Dodut, Secrinella):
Dodut:
Ai și tu dreptatea ta , am ajuns să fiu dependent.
Acum sunt un om bolnav îmi pare rău și regret
Știu că nu sunt un exemplu ți-am promis că o să mă schimb
Singură rugăminte să mai îmi dai puțîn timp
De data asta e pe bune , sigur nu o să mai clachez
Știu că nu mă crezi și pare că iar aberez
Timpul trece repede și nu vreau ca în viitor
Să îl aud pe Fiu mi-o “tata a murit de la alcool

Secrinella:
Normal că nu te cred , dar parcă un pic de speranță
Dacă mă chinui mai pot pune în balanță
Aveam planuri mari și ne-am promis de mai demult
Că până nu le îndeplinim nu plecăm de pe pământ
Poți să mai rămâi , o perioadă să continuăm
Nu că aș fi optimistă dar măcar să încercăm
Îmi e de ăștia mici , că anii ăstia is totmai grei
Și-i neapărat să fim amândoi pe lângă ei

Pre-Refren (Dodut, Secrinella):
Ți -am spus că o să reușesc ,
Chiar era necesar
De nu renunțam atunci
acum erai singur în bar
Fără ține nu aș fi putut
Nu cred că e chiar așa
Pe bune că nu reușeam
Totul ține de a vrea

Refren (Secrinella):
Drumul a fost lung cu prejudicii
Fără hartă sau indicii
Pentru familie faci sacrificii
Pentru familie renunți la vicii

Drumul a fost lung cu prejudicii
Fără hartă sau indicii
Pentru familie faci sacrificii
Pentru familie renunți la vicii

Trimiteți un comentariu