Satoshi - Semafoare (Versuri)


Satoshi - Semafoare (Versuri)
Satoshi - Semafoare (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Refren:
Eu nu mă uit la semafoare
Nu caut locuri de parcare
Stau foarte bine pe picioare
Și îi zâmbesc la taxatoare
Nu vreau concedii, nici salarii
Nu caut schimburi valutare
Nu vreau la munte, nici la mare
Dați-mi de lucru, eu vă rog

Strofa 1:
Eu vreau mașină scumpă, pentru că viața-i scurtă
Vreau milioane - o sută. Desigur, în valută
Vreau o Toyota Supra și-un avion deasupra
În Abu Dhabi supa și ceaiu-n Londra, după
Eu vreau să zbor din Călărași direct în munții Appalachi
Să dansez hora-n două părți unde nu vede Google Hărți
Eu vreau orez în statul Japonez
Să iasă soarele și eu să îl filmez
Vreau varză murată la rancho în Colorado
S-intru-n oficiu la Prada sub muzica din "Brigada"
S-investesc în Orheiul Vechi, să fac din-trânsu' Nevada
Să dau un ban la Vatican și Papa să-mi boteze fata
Vreau: casă, masă, aeroport, terasă
S-arunc o undiță-n Baikal și în Tahiti plasa
Vreau la Ungheni o casă, în Liverpool o casă
Și dac-ajung în Patagonia - să fie, lasă!

Strofa 2:
Vreau să trăiesc în Baia Mare și să am o baie mare
Să mă știe lumea-n Tokyo și-n centre raionale
Vreau să deschid o cursă din Seoul în Cimișlia
Și să facem noi saloanele pentru mașina KIA
Vreau la Malina Mică o kebabărie mică
În Valea Perjei ori Valea, ori pearja, ori deamu' și chică
Vreau să mi se zică cum să nu-mi fie frică
Ca-n piesa asta-n care nu e serios nimica
Vreau Nistrul să aibă ministru
Să fie curat și să te scalzi după listă
Să vii de la Chișinău cu bicicleta pe pistă
Pentru că acuma cu șoseaua e cam...trist
Vreau să trăiesc în stilul moldovenesc:
să am de toate fără să mă încordez
Vreau să trăiesc în stilul boieresc:
s-apes pedala când

Trimiteți un comentariu