Samurai - Pierdut in spatiu (Versuri)


Samurai - Pierdut in spatiu (Versuri)
Samurai - Pierdut in spatiu (Piesa Oficiala) - (Visualizer)

Strofa 1:
Am pus intr-o cutie cateva lucruri de baza
Cand uit de mine, ceva care sa-mi aminteasca
Ceva de acasa, ca poate uit de unde sunt
Desi mi-au zis sa nu aduc nimic de pe Pamant
Ne-au zis de la inceput sa luam cu noi doar cate o poza
Si mi-a luat mult sa aleg una, tare greu mi-a fost
Sa trec prin fiecare in parte, sa retraiesc tot
Cum pot sa plec acum cand nu stiu nici daca ma intorc?
Credeam ca-s impacat, ma rog, ca le-am parcurs pe toate
Da' mintea inca ma testeaza in fiecare noapte
Ce-ar insemna departe daca ar incepe cu "des"?
Nu-mi dau seama daca e corect sa iti cer sa m-astepti
Antrenamentul, aminteste-ti antrenamentul!
Priveste seria de pe mana, revino-ti, cadet!
Ai rapsuns excelent la testele de pana acum
Asta-i examenul final, fii pregatit de BOOM!

Refren:
Iar m-am pierdut in spatiu
Plutesc si ard incet
Viata e un spectacol
Dar nu toti au bilet

Iar m-am pierdut in spatiu
Plutesc si ard incet
Viata e un spectacol
Dar nu toti au bilet


Strofa 2:
Am reusit, acum iesim din galaxie Stii cum sunt eu, ma bucur, dar nu se vede pe mine
Poate in privire, dar rar ne mai privim in ochi
Doamne, invata-ma din nou sa ma bucur de tot!
Si sa fiu sanatos, daca Tu crezi ca merit
Invata-ma sa fac fata durerii si placerii
Si la lasarea serii, invata-ma cum sa ma rog
Ca nu m-a invatat nimeni, dar o fac si eu cum pot
De aici de sus, pare totul atat de mic
Nu doar ce vezi cu ochii, si tot ce ai simtit
Irosim prea mult timp pe chestiuni ce n-au valoare
Azi trage fiecare pentru el si pe altu-l doare
De aici de sus, viata arata incredibil
E greu acum sa ma mai raportez la planul fizic
Mi-e greu sa identific ce ieri denumeam valori
Mi-e greu sa-mi amintesc ce sunt, nu reusesc s-adorm...

Refren:
Iar m-am pierdut in spatiu
Plutesc si ard incet
Viata e un spectacol
Dar nu toti au bilet

Iar m-am pierdut in spatiu
Plutesc si ard incet
Viata e un spectacol
Dar nu toti au bilet


Strofa 3:
Azi se fac 12 luni de cand inconjuram Pamantul
Imi fuge gandu, dar ma scutur, e abia inceputul...
V-am scris cateva randuri si m-am intristat nasol
Ne-au invatat ei niste tehnici, dar mi-e tare dor
Sunt sigur ca nici pentru voi n-a fost un an usor
Dar v-am promis c-o sa ma intorc si ma fac scriitor
Gasim un coltisor de rai si ne mutam acolo
Lasam trecutul, traim prezentu si viitorul
Cand inchid ochii o vad pe pustoaica alergand
Te vad pe tine cea mai frumoasa de pe Pamant
Simt inima accelerand de parca as fii acolo
Mi-e dor sa va privesc razand, imi mangaie orgoliul
Pare senin... Acum plutesc desupra voastra
Sa-i spui micutei sa priveasca in sus de la fereastra
Sa-i spui ca tati tot mai mult o s-o iubeasca
Si ca intr-o zi cu soare negresit o sa ma intoarc acasa

Refren:
Iar m-am pierdut in spatiu
Plutesc si ard incet
Viata e un spectacol
Dar nu toti au bilet

Iar m-am pierdut in spatiu
Plutesc si ard incet
Viata e un spectacol
Dar nu toti au bilet

Trimiteți un comentariu