Macanache - 24 cu 7 (Versuri)


Macanache - 24 cu 7 (Versuri)
Macanache - 24 cu 7 (Videoclip Oficial HD)

Refren:
24 cu 7 dau tot ce pot
24 cu 7 ca nu tin cont
Zi si noapte, n-o sa ma opresc nici mort
Sa fac numai ce vrea p**a mea non-stop

24 cu 7 dau tot ce pot
24 cu 7 ca nu tin cont
Zi si noapte, n-o sa ma opresc nici mort
Sa fac numai ce vrea p**a mea non-stop


Strofa 1:
NU vreau sa dau in cap ca sa fac banu’
Daia fac rap si vreau concerte in p**a mea tot anu’
Tu crezi ca dorm, da yo nu dorm, ma chinui sa fac planu’
Sa-mi iau o casa in Bucuresti si una la Milano
Acum nici cu excalibur nu poti sa imi tai elanu’
Am stat atat de mult in varf ca mi se zice Moldoveanu’
Prefer sa merg pe jos decat in spate cu loganu’
Cand trec pe langa ei, le fac cu mana ca golanu’
Fumez si treparasi si rapperi si ce mai gasesc
Am scrumiera plina de talente, trebe s-o golesc
Mi-e foame, mananc beat-uri, efectiv ma cac hituri
Muncesc la mine, is angajat ca sursa de venituri
Nimic nou in industrie ca la targul de vechituri
Daca albumu’ tau e foc, il fac cutie de chibrituri
Toti vor sa conduca rapu’, mai intai sa-si ia carnetu’
Pariez pe mine tot, de zici ca-i manareala betu’
Si ca rime si ca tot, sunt nelimitat ca netu’
Mai arata-mi un rapper care are tot pachetu’

Refren:
24 cu 7 dau tot ce pot
24 cu 7 ca nu tin cont
Zi si noapte, n-o sa ma opresc nici mort
Sa fac numai ce vrea p**a mea non-stop

24 cu 7 dau tot ce pot
24 cu 7 ca nu tin cont
Zi si noapte, n-o sa ma opresc nici mort
Sa fac numai ce vrea p**a mea non-stop


Strofa 2:
Mi-am facut singur casa de discuri, numa’ pentru mine
Sunt singur acasa, imi ascut pixu’ de luni pana vineri
Am firma mea de toale, da’ si macadexu meu de rime
In weekend sunt la concerte, pe scena scap de grasime
‘Cuz started from the bottom of the bottom, nu ca Drake
Cand sutez dau bara, bara, bara, bara, fac un catren
N-am cum sa fiu prost mancati-as, tu pe a mea ca sunt saten
Nu-i de ajuns ca sunt destept, unde mai pui ca sunt si atent
Am intrat in voi ca ciuma, dume numa una si una
Le amestec cu gluma, mestec tobe ca pe hubba bubba
Imi dau drumu’ intr-una, acum sper ca nu e Uma Thurman
Iti dau rap klumea in p**a mea da’ tu asculti Maluma
24 cu sapte livrez, schimba si baga viteza
Cresc rapperii in pom acum ca si-a facut unu livezi
Scot piese pe banda, din bando man da tu nu le vezi
Iti zic de dulce, ca ti-e pofta de rap, vad ca salivezi

Refren:
24 cu 7 dau tot ce pot
24 cu 7 ca nu tin cont
Zi si noapte, n-o sa ma opresc nici mort
Sa fac numai ce vrea p**a mea non-stop

24 cu 7 dau tot ce pot
24 cu 7 ca nu tin cont
Zi si noapte, n-o sa ma opresc nici mort
Sa fac numai ce vrea p**a mea non-stop

Trimiteți un comentariu