La Familia - Nu Pot Sa Te Cred (cu Codu Penal) - (Versuri)


La Familia - Nu Pot Sa Te Cred (cu Codu Penal) - (Versuri)
La Familia - Nu Pot Sa Te Cred (cu Codu Penal) - (Piesa Oficiala)
La Familia - FOARTE (Album 2023)

Strofa 1 (Puya):
Aha. E La Familia… Chiar nu pot sa te cred, esti nebun? Aha…
Nu poti sa te cred, nu-nteleg
E ceva defect
La tine si la ce spui tu pe rap,
De-aia nu pricep…
Nimeni nu-i perfect
Hai s-o spunem drept:
De unde naiba ti-ai luat atitudinea de sef?
Milioane n-ai, scandalu-l faci cand ti-o iei
Bodyguarzi platiti… Spune, tata, ce mai vrei?
Sa faci dolarei?
Perfect, atunci la pace si pe ei!
Bai, nu va mai dati lei
Daca sunteti motanei!
Nu va imbatati cu apa plata
Aia despre care voi cantati nu vin la showuri niciodata
Nici macar pe la lansare
Si asta doare…
Ei merg pe la inmormantare, in nunta sau prin penitenciare!
N-aveti adversari si vorbiti de sume mari
Ca sa fii si voi mai gangsteri, cantati si cu lautari
Rap-ul se modifica, asta pot sa inteleg
Iti jur c-am incercat, dar….

Refren (Cabron):
Nu pot sa te cred!
Cand imi spui cate faci si pe unde faci
Nu ne placi,
Insa te complaci…
Nu poti sa te cred!
Ce ne vinzi
Cand ne spui ca tu reprezinti
Printre dinti
Atunci cand ne minti….

Nu pot sa te cred!
Cand imi spui cate faci si pe unde faci
Nu ne placi,
Insa te complaci…
Nu poti sa te cred!
Ce ne vinzi
Cand ne spui ca tu reprezinti
Printre dinti
Atunci cand ne minti….


Strofa 2 (Shobby):
Vrei sa fii rapper
Sau vrei sa fii trapper
Sau vrei sa fii milionar
Sau gangsterul p***ii ma-tii
Sau sa traiesti ca-n filmele americane
Bre, ia o umbrela si pune-o pe cap si hai, arunca-te!
Tu esti fals,
Tu ti-ai luat nas,
Tu nu ai glas,
Ti-o dau la m**e din cap de linie de unde am ramas!
Calc pe adidasi, strada stie mersul,
Tu pune pe cap dresul
Urmarește-ti interesul
Ca moda, uite, ma, da’ cum iti dau la m**e
Cand ma vezi sa te inchini! Bai mamaie
Facem asta original de cand stim noi ca e
Tu ia aminte ce zic aici, bai, mascariciule!
Zbiara Oborul cand vede fraierii haladiti,
Cum sta cainele dupa gard si strange din dinti…
Tu esti fals, milogule, vad cum te alinti
Sunt aici sa iti arat ca n-ai ce sa reprezinti!.

Refren (Cabron):
Nu pot sa te cred!
Cand imi spui cate faci si pe unde faci
Nu ne placi,
Insa te complaci…
Nu poti sa te cred!
Ce ne vinzi
Cand ne spui ca tu reprezinti
Printre dinti
Atunci cand ne minti….

Nu pot sa te cred!
Cand imi spui cate faci si pe unde faci
Nu ne placi,
Insa te complaci…
Nu poti sa te cred!
Ce ne vinzi
Cand ne spui ca tu reprezinti
Printre dinti
Atunci cand ne minti….


Strofa 3 (Cabron):
Trage-ti hanoracu’, acopera-ti ochii
Ca te-am vazut ca porti de la dresuri pana la rochii.
N-are sens
Nu ne mai păcăli cu al tau mers
C-o iei in gura cu tot ce-ai facut tu si cu tot ce-ai dres.
Eu vin din Ploiesti, da-n Salajan sunt ca acasa
Am fratii mei, de la Ozana pana-n piata pe terasa
Tu esti un fraier care-si ia capace (uuu…)
Las’ ca vii cu ma-ta mare si o sa ne bati (nuuu…)
Am pus rap ul pe harta cu fratii noștri mai mari,
D-aia voi sunteti atatia si noi suntem mai rari
D-aia noi rapperii tari
Printre rapperi lautari
D-aia noi aruncam vorba si tu poti decat sa sari
Care esti de ieri, de azi
Si dupa un an te arzi
Cu stouri de bodyguarzi
Si la prima piatra cazi?
Ia mai date-n p**a noastra, jos harfele!
Iarta ma, Doamne, da’ p-astia-i bat si doamnele….

Refren (Cabron):
Nu pot sa te cred!
Cand imi spui cate faci si pe unde faci
Nu ne placi,
Insa te complaci…
Nu poti sa te cred!
Ce ne vinzi
Cand ne spui ca tu reprezinti
Printre dinti
Atunci cand ne minti….

Nu pot sa te cred!
Cand imi spui cate faci si pe unde faci
Nu ne placi,
Insa te complaci…
Nu poti sa te cred!
Ce ne vinzi
Cand ne spui ca tu reprezinti
Printre dinti
Atunci cand ne minti….


Strofa 4 (Sisu Tudor):
In jur toata lumea spune: “Uite preturi, uite firme!
Uite masina asta ca s-afund niste vecine!

Toata lumea trage zile,
Nu-s drogati in tara asta cat au vandut astia kile…
Luxul e premiu si-l primesti doar pe merit
Dar acum exista figuri si pe credit…
Facem poze si le dam si cu edit
Când totul e fake, ce conteaza ce-mi permit?
Nu pot sa te cred, nici nu vreau s-o fac
Din zece care-afirma, numai unu’ e baiat!
Si nu ma refer la rap,
Toti s-au pus pe laudat
Si cine-si face treaba acum vrea sa fie aplaudat…
E bufonu’ imparat
Sta-nfoiat si incordat
Sa il cred nu-s obligat
Nici sa stau sa il ascult neaparat
Trec pe modul avion si am decolat…
Nu pot sa te cred, si mai sunt si ocupat!.

Refren (Cabron):
Nu pot sa te cred!
Cand imi spui cate faci si pe unde faci
Nu ne placi,
Insa te complaci…
Nu poti sa te cred!
Ce ne vinzi
Cand ne spui ca tu reprezinti
Printre dinti
Atunci cand ne minti….

Nu pot sa te cred!
Cand imi spui cate faci si pe unde faci
Nu ne placi,
Insa te complaci…
Nu poti sa te cred!
Ce ne vinzi
Cand ne spui ca tu reprezinti
Printre dinti
Atunci cand ne minti….

Trimiteți un comentariu