Faust x NU' - Valuri puternice (Versuri)


Faust x NU' - Valuri puternice (Versuri)
Faust x NU' - Valuri puternice (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust x NU' - 1000 de valuri (Album - 2023)

Strofa 1 (Faust):
Yo... Credeam că tot ce tre' să fac e să scriu,
Ce simt de când mă trezesc până târziu.
Pe drept m-a făcut mereu să simt că's viu,
Parcă fără sunet alerg în pustiu,
Credeam c-am încredere - încă mai cred,
Pun privirea în față, îmi țin capul drept.
Sunt vegheat, am putere, mă duc oriunde mă...
Poartă, credeam că tre' să scriu, dar uite-mă...
Filmez, editez și mixez și trag peste beatul ce-l fac,
Din ce visez pe track, îmi adaug în cap câte-un plan nou, pe care tot timpul-l atac.
Organic organizez, mizez pe timpul ce-l am și-l multiplic,
Tu stai mai mereu relaxat și te-aștepți să vină toate la tine de-a gata..tipic.
Muncesc... 24/7 și încă simt că nu-mi ajunge.
Momente din viață văd toate unde mă duceți.
Dau pe bandă suflu meu prin gândire și cuget,
Până o să înțeleagă scopul pentru care spun ce-s:
Rolu' meu, viața mea, noru' meu, raza mea,
Solu' meu, ceața mea, doru' meu, casa mea,
Mă întind pe covorul meu, mă trezesc,
Intai mulțumesc pentru dimineața mea.
Pentru tot decorul cu amintiri și semne și riduri ce s-au pus pe fața mea,
Pentru multe goluri și rolul prin care am construit toată suprafața mea.

Refren (Faust, NU'):
O mie de valuri
Valorific goluri, mențin idealul.
Printre principii precipit valori de care țin cu dinții, îmi întrețin realul.
Yes, yes, pe fața vorbesc, yes,
Mă vezi cum lovesc, ies.
Mâine fac grămezi, yes.
Oamenii mei, bless, yes.
Nu-i simplu să mă fentezi, yes.

O mie de valuri
Valorific goluri, mențin idealul.
Printre principii precipit valori de care țin cu dinții, îmi întrețin realul.
Yes, yes, pe fața vorbesc, yes,
Mă vezi cum lovesc, ies.
Mâine fac grămezi, yes.
Oamenii mei, bless, yes.
Nu-i simplu să mă fentezi, yes.


Strofa 2 (NU'):
Futere-i muzica-i scumpă și stilul de viață e toxic, mă tulbură.
Mi-a luat 10 ani să-mi dau seama de ce reprezint, rapperii nu mă suferă
LifeStyle nu mă cumpără nimeni, zic pe față ce-i de zis, știu că-i supără.
Nu vorbim de nimeni, nu enumerăm, numără să vezi în câte secunde produc 100.
Talentul meu e munca, e greu să rămân concentrat, deci consumul mă ajută pe moment.
Astea cu un scop evident, măcar le las în urmă tratament.
Permanent atent la ce livrez, nu rezonăm cu rezidenți, le reziliez.
Aud cum mă vorbesc ăștia și ce mai povești, autentic românesc, București.
Am valori puternice, vor să mă împiedice, aruncă săgeți.
Mă scutură fata de fier, am 1000 de semne pe piele, ce chestie.
Nu simt nicio urmă, nici nu am căzut, nici nu m-au făcut să-mi pese, ce chestie.
Mă scapă de ură, ce chestie, stupul rămas cu o singură viespe.
O ultimă țeapă rămasă nu poate să-ți ofere un scop, rămâi fără direcție.
Fără scop socotesc că nu socotești corect nicio lecție
Vulnerabil de parcă-s lovit de beție, în zile fără bani, baricadez cu rea intenție.
Viață de artist sau infecție, nu-ți vorbi aproapelui că ai nu știu ce pretenție.

Refren (Faust, NU'):
O mie de valuri
Valorific goluri, mențin idealul.
Printre principii precipit valori de care țin cu dinții, îmi întrețin realul.
Yes, yes, pe fața vorbesc, yes,
Mă vezi cum lovesc, ies.
Mâine fac grămezi, yes.
Oamenii mei, bless, yes.
Nu-i simplu să mă fentezi, yes.

O mie de valuri
Valorific goluri, mențin idealul.
Printre principii precipit valori de care țin cu dinții, îmi întrețin realul.
Yes, yes, pe fața vorbesc, yes,
Mă vezi cum lovesc, ies.
Mâine fac grămezi, yes.
Oamenii mei, bless, yes.
Nu-i simplu să mă fentezi, yes.

Trimiteți un comentariu