Faust x NU' - Ultima sticla goala (Versuri)


Faust x NU' - Ultima sticla goala (Versuri)
Faust x NU' - Ultima sticla goala (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust x NU' - 1000 de valuri (Album - 2023)

Strofa 1 (Faust):
O lege în general spune că totul se plătește, man,
Valabil pentru orice alegeri faci ca om și orice ai în plan e bază.
Ești rege pentru-un an, când nu ești cerebral,
Toți cerem bani și fun până înțelegem că nu prea contează.
Și-n graficul universal viața notează
Când te scalzi în beznă, pari să nu mai vezi deasupra nicio rază,
Dar să razi marfă cu camarazi, stând geană după razii,
E mare transă, de-aia tranzitez și transez, fiindcă pasa, v-am zis...
Nu mă dau sfânt și-n niciun caz făr' de păcat,
Da-am scopul clar să schimb ceva, ca să pot să fiu împăcat
Cu tot ce fac în general, că mă vedeam mai calculat,
Un om puternic, dar observ cât sunt și de slab cateodată (când?)
Când cad în cap, că bag și beau și n-o să-mi placă s-o zic,
Da' tre' să-mi pun lacăt la gură, c-alerg în juru' cozii.
Pot simplifica, spunând că sper că nu-i deja tardiv,
Și posibil că ar trebui să fiu ceva mai pozitiv.
Dar eu mă împiedic fix de parcă n-aș avea singurul verdict,
Cu privire la decizii, până să decidă vreun medic
Că de-as continua așa, în final raman fara remedii,
Conștiința mă mustră - nu cred că ține cont de mediu sau media de vârstă.
Și-s calm, calm, până calc cam strâmb, plus că-mi car clar
Conștiința și vorbesc doar din fapte, știi că nu-i vreun can-can,
Când scopu' clar nu e să trag calcar pân-o dau în bară,
Sau să mă uit cu jind în gol după ultima sticlă goală.

Strofa 2 (NU' ):
Se simte mersul meu pe strada printre Terminați
Numele meu, nivelul meu te învață cum sa împarți
Am o familie nu am nevoie de alti aliați
Azi pe pariat, da-mi un alias ca am de rulat
Simte bucata asta ca pe un bolovan in cap
Va panicați, atâta timp pe strada se simte in calitate
Misca din cur pentru scop nu fac caritate
Știu vecinii mei ca nu-i loc de discuții deranjate
Lovesc pe fata ca un diagnostic
Sinceritatea mea e modul meu de viața in morții voștri
Vin de la periferie, table in piata cu toți moșii
Vinuri roșii lăutari și cearta între junkies pe Porții
Striga unu pentru hip hop și atât
Eu îs bagabont ma superi îți bag p**ula in gat
Underground, dacă tu te crezi mai mult
Ba du-te in p**a mea ca-n hip hop ești mărunt.
Atât.

Trimiteți un comentariu