Faust x NU' - Sunt bine fratioru' (Versuri)


Faust x NU' - Sunt bine fratioru' (Versuri)
Faust x NU' - Sunt bine fratioru' (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust x NU' - 1000 de valuri (Album - 2023)

Strofa 1 (NU'):
Sunt bine, frățioru',
Focus pe mine, muzica mea să vindece teritoriul,
Nu livrez derizoriu, da-s bine, frățioru',
Bine, frățioru'.
Am lăsat mai moale și nervii și alcoolul,
Sunt bine, frățioru'.
Alerg dimineața din Baba Novac, trec prin Meșter Manole,
Sunt bine, frățioru'.
Mi-am schimbat iar jobul,
Problema e aceeași, mi-e greu să mă integrez,
Implementez atitudine rece
Când ăștia-s doar ego și orgoliu,
Da-s bine, frățioru'.
Știu că nu vorbim de ceva timp,
Nu e timp să ne plângem viitorul,
N-am avut norocul să ne naștem cu totul de-a gata, de asta umplem goluri.
N-o lungesc, norocul meu că dau și de oameni care mă fac să înaintez
Știi că n-o lungesc, grijă la gesturi că îmi înmagazinez,
Nu poți să mă furi ca pe magazine
Cu manechine, chinuiala, plastic inventare, pagube,
Inmagazinez sentimente, nu sunt calculate, de asta lasă daune.
Nu dau în ei, nu-s daunele mele gen,
Cine poate să ne renege elementul,
Simt și frica și stresul, vezi tu
Îs om la rândul meu ca restul.
Da-s bine, frățioru',
Poți să ai toată baza în frate-tău,
Fratele știe sectorul,Momeală să atrag vânătorul,
Sunt bine, frățiorul.

Strofa 2 (Faust):
Sunt bine, fratioru,
deschid sau pun lacăt pe arhive cu poze și amintiri trecute,
ce au durut destul și încă vezi tu, mă dor pân să-mi vindece doru'
Sunt bine, fratioru,
am zugrăvit pereți de mult mazgăliți cu motive,
nume scrijelite pe ziduri și de-așa tre' să schimb decoru,
ca să fiu bine, fratioru
Că-mi corup inima sau mi-o vând,
dacă nu-mi ascult instinctul,
îmi iau viața în piept și mi-o cânt,
mi-au inima-n dinți, sunt oricând pregătit de orice trebuie să-mi arate-un'.
De-mă-duce zi-mi tu (zi-mi tu),
ziduri, tre' să le dărâm, însă nu-i atât de simplu,
trag pe brânci, m-apeși, mă-mpungi,
stau treaz, mă culci prea des, doar odată cu răsăritu.
Totuși, sunt bine, fratioru,
la orice concluzie-ai sari tu,
sunt mândru de urme, mândru,
și de chipul ce-adunat riduri,
peste ritmul din bituri, las daru primit uuunn
De mă poartă timpul. (timpul)
Fac tot ce-mi impun
pun input în lirică
esența-iubirii ca-mi este și ghidul,
și alungă și noru și frigul.
N-am timp de nimicuri,
am urcat pe vârfuri, am căzut în goluri,
m-am ridicat singur, mi-am definit rolul
să fac tot să pot să fiu și să fii și tu mai bine, fratioru.

Trimiteți un comentariu