Faust x NU' - Muzica asta (Versuri)


Faust x NU' - Muzica asta (Versuri)
Faust x NU' - Muzica asta (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust x NU' - 1000 de valuri (Album - 2023)

Strofa 1 (Faust):
Conștient că sunt totul și în același timp nimic,
Las inima să zburde unde mintea mi-o trimite.
În dimineți trăiesc privind un cer divin - îl observ timid,
Și-mi amintesc să mulțumesc, Doamne, pentru tot ce am primit (mulțumesc).
Parcă n-am mai dormit de-un an în patul meu de-acasă,
Îmi stă mintea la oameni, totuși le zic că nu-mi pasă.
Pun cărămida peste cărămidă și apoi dărâm zidu
Zic că e bine în toate? 'S încă un om ce se minte singur.
Gândesc complicat sau complicat de simplu,
Pășesc între margini, simt cum tind spre echilibru.
Când în pagini macin timpul, mă agit printre sarcini, tripuri,
Tacit vrand să pun culoare prin culoare, labirinturi.
Am cunoscut prea multă lume, rumeg cum enumerând pe bune,
Nu merită mult prea multe nume să rețin.
Sau nu merita în suflet să le țin,
Cu unii ți dau un deget ca să-ți ia o mână cel puțin.
Simt... simt că am țepi pe dinăuntru ca un stup,
Culmea trec din floare în floare și nu știu ce cauți tu.
Da-s în mine închis și rece ca un zdup uneori,
C-am văzut și soare, dar și ceru' acoperit de nori.
Mă regăsesc când las sunete să-mi treacă prin pori,
Muzica asta, mi-a dat mereu o mână de ajutor,
Muzica asta, ce mi-a ținut de foame, sete, dor,
Și dor atâtea, da mi-ar fi mai greu dacă ar fi prea ușor.

Strofa 2 (NU'):
Nu mai suport pe nimeni, nu mă suport pe mine-s,
Insuportabil da și sufletist că dau din mine totul,
Nimeni nu-și asumă totul, totuși tot tu,
Te superi după ce mă îndepărtezi și plec prin locuri.
Deschid ochii, văd alt pat, alți ochi,
Care mă întreabă dacă-s bine, închid ochii la loc,
Ce dracu să-i răspund când e varză tot,
Muzica mea, refugiul meu, ajută-mă să o scot.
Repede la capăt, nu mai pot să ascult eu rapperi, tată-s,
Raportat la tot căcatul ăsta ce-mi mănâncă vlagă,
Nici nu mai știu când am dormit acasă ultima dată,
Promisiuni, promisiuni, da sufletul mă sapă.
Muzica mă ține țeapăn când ăștia sunt țeapă,
Frate-miu, ajută-mă te rog că nu vreau să dau țeavă-n pleavă
Tot mă întreabă ăștia de unde am atâta vlagă,
“oagari” vor să cadă tot din cer, nu o să mă înțeleagă
E muzică, nu business, haos mult, parfum de otravă,
Nu-mi las sufletul pe tavă, la tavan, octavă,
Nu-mi las sufletul să cadă blestemat de artă,
Binecuvântat de stradă, binecuvântez din stradă.

Trimiteți un comentariu