Faust x NU' - Lofi (Versuri)


Faust x NU' - Lofi (Versuri)
Faust x NU' - Lofi (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust x NU' - 1000 de valuri (Album - 2023)

Refren:

Strofa 1 (Faust):
Stil LO-FI de sofa,
Dau lo-fi, tre s-o fac,
Bag aer curat
În plămâni, esofag,
Rafale cu rap
Dau să moară strofa,
Dacă pot să tac,
Scriu că mare-i pofta.
Dau lo-fi, de moft-am
Am iubit mult, am oftat,
Eu știu cel mai bine
Ce și cât m-a costat,
Cât și unde-am fost,
Acum e momentul să-mi fac legea,
Spune-mi Cosa Nostra.
Mi casa es tu casa,
Aprinsă țin raza,
Știu bine în cine-mi pun baza,
Cred doar în egal între oameni și de-asta
E clar că rotundă mi-e masa.
Dreptatea mi-e paza,
N-alerg după bani s-am mai mult
Decât duc sau decât am nevoie,
Când timpul acesta zboară oricum,
Cum să n-aleg să-mi pun libertatea în foi.
Fac totul de drag și nimic de nevoie,
Am primit destul de-asta dau înapoi,
Am trecut destui și prin vânt și prin ploi,
Am căzut destul stând cu inima sloi.
Nu-s primul, nici ultimul care se luptă cu demonii proprii,
Cer putere să-nțeleg ce trăiesc, ce nu e optim
Și simt c-abia am început... cum să mă pot opri?

Refren:

Strofa 2 (NU'):
Mare-i pofta să apăr pofta, întrețin pofta, rețin notat, dețin suflet, sunet
Frate-mi-u știe cât sufăr, am lăsat din ego să liniștesc lume.
Nu mai pot să am încredere sau bază-n unii, nu dăm nume,
Norocul meu cu muzica, e depășit de simplă pasiune, mă liniștesc la culme.
Mai dă jos de pe umeri, dacă nu ți-e bine mai vorbește cu cineva, dă-ți timp să rumegi ,
Viață dă-mi tu timp sa rumeg urme, numără prin lume sunt și oameni zeamă bună.
Unde să ne ducem dacă nu asumăm din ură, rău?
Viața mea - Lo Fi Show, culoare de un mov mai low, călare pe un crousier nou.

Refren:

Trimiteți un comentariu