El Nino, Samurai, Mutu, Dodut, Spectru, Sega, Vlad Flueraru, DOC, Oliniutza, NOMAD, Fratele Lu Chan - Freestyle (#Leapsa2) + Versuri


El Nino, Samurai, Mutu, Dodut, Spectru, Sega, Vlad Flueraru, DOC, Oliniutza, NOMAD, Fratele Lu Chan - Freestyle (#Leapsa2) + Versuri


#Leapsa2: El Nino - OLTEANCLAN FREESTYLE
Data: 20 nov. 2023

Trimite versuri piesei: "OLTEANCLAN FREESTYLE"

Vizionare placuta:


Am primit #leapsa2 de la El Nino. A iesit asta...
Dau mai departe pasa la Spectru si Tecsan

#Leapsa2: Samurai - Pe lac Freestyle
Data: 21 nov. 2023

Deliric e de vina!
Beat facut de Raz One
Video: Radu Garboescu

Trimite versuri piesei: "Pe lac Freestyle"

Vizionare placuta:


Am primit leapsa de la El nino
O dau mai departe la Byga - Royal Gnrl si Stoianov

#Leapsa2: Mutu - CRAIOVA Freestyle
Data: 24 nov. 2023

Trimite versuri piesei: "CRAIOVA Freestyle"

Vizionare placuta:


Am primit leapsa de la Sega și dau mai departe către Poe, @LivyoNeOfficial , @secrinella1971

#Leapsa2: Dodut - Cluj Freestyle
Data: 24 nov. 2023

Trimite versuri piesei: "Cluj Freestyle"

Vizionare placuta:


Am primit #leapsa2 de la Samurai, nu m-am putut abtine si am colorat putin instrumentalul, iata ce a iesit ! Dau mai departe pasa la Dedey si Broatha

#Leapsa2: Spectru - Ozana Freestyle
Data: 23 nov. 2023

Deliric e de vina!
Beat facut de Raz One
Video: madebydvision

Trimite versuri piesei: "Ozana Freestyle"

Vizionare placuta:


Multumesc MACANACHE pentru #Leapsa2 si Deliric pentru concurs!
Am pasat-o la @DakonOT , @KRIGA, @DodutOfficial, @conspekt.

#Leapsa2: Sega - Diham Freestyle
Data: 21 nov. 2023

REC/MIX/MASTER: Sega la Mixing Mastering Pro

Trimite versuri piesei: "Diham Freestyle"

Vizionare placuta:


#Leapsa2: Vlad Flueraru x DOC - Str. Talhariei Freestyle
Data: 20 nov. 2023

Beat facut de Raz One
Text: Vlad Flueraru, DOC

Trimite versuri piesei: "Str. Talhariei Freestyle"

Vizionare placuta:


#Leapsa2: Oliniutza - Mioveni Freestyle
Data: 21 nov. 2023

Text: Oliniutza
Beat: Raz One
Leapsa de la Deliric

Trimite versuri piesei: "Mioveni Freestyle"

Vizionare placuta:


Am primit leapsa de la FRAXU si o dau mai departe catre Nick Stan si Ceinaru

#Leapsa2: NOMAD - Terra Freestyle
Data: 23 nov. 2023

Instrumental: Raz One
Text: NOMAD
Mix/Master/Video: FRAXU

Trimite versuri piesei: "Terra Freestyle"

Vizionare placuta:


Primita de la Dilimanjaro si pasata catre Breloc si Ocru

#Leapsa2: Fratele Lu Chan - Cismigiu Freestyle
Data: 23 nov. 2023

Instrumental: Raz One
Video: Florin Ivancov

Trimite versuri piesei: "Cismigiu Freestyle"

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu