Shobby - De Pe Calea Victoriei ft. What's UP & Bulgaru (Versuri)


Shobby - De Pe Calea Victoriei ft. What's UP & Bulgaru (Versuri)
Shobby - De Pe Calea Victoriei ft. What's UP & Bulgaru (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Strofa 1 (Shobby):
Sunt victorie de două zeci și și și
Fac din zile bucurii
Din modele fără lenjerii scot bijuterii
Sunt cinematografie, energie vie, vii?
Să-ți dau un shot regal egal legal
Personal de pe valul ăsta actual
Cu tot cu imaginea asta de pe fundal
Avem și mâncare ceva supranatural
Sutienele uite lovelele cum zboară hainele
De pe doamnelele
Românulelele te-a rupt manelele
Fenomenalele ți-au zmuls toate hainele
500 de cai putere tremură senzația
P*** asta îți aprinde toată instalația
Locația, turația demoleaza nația
Fabricația e de pe Calea Victoriei

Refren (What's UP):
De pe Calea Victoriei
Lumea caută glorie
Ca să scrie istorie
Mâna sus până atingem stelele

Strofa 2 (What's UP):
What's UP îmi zice lumea da și ce să facem bro
M-am semnat pe viață fără contract sau stilou
Cu amprenta mea și ochii închiși nu vreau niciun ban
M-am băgat în clan cu Boc, Arsenie, cu Ciprian
Cu Sfântul Gheorghe, cu Ioan îmi țin mereu de frig
Ridică-te pentru ai mei Connect-R, Relu, Cedry2k
Ca o claritate-n jurul meu prea mult fum de cui
Sunt cu urechea aplecată să aud Doamne ce spui
Că m-am vândut atâția ani și nu-mi stă bine bine
și am impresia Doamne că merit ce nu mi se cuvine
într-o apă în care valurile sunt prea mari
ține-mă puternic și fă-mi bagabonții mai tari

Refren (What's UP):
De pe Calea Victoriei
Lumea caută glorie
Ca să scrie istorie
Mâna sus până atingem stelele

De pe Calea Victoriei
Lumea caută glorie
Ca să scrie istorie
Mâna sus până atingem stelele


Strofa 3 (Bulgaru):
Eu de aici lucrez și nu vreau să-mi dau aere
Nu scot piese din cuptor, le scot din air fryere
și ce tare e când faci din bine un scop
Că noi ne clădim castele ne vezi prin telescop
De pe Calea Victoriei nu de pe calea spre top
Nu e Calea Lactee e de pe calea spre tot
Nu s-a născut omu' care la gânduri să-mi pună stop
D-aia d-aia tot ce vezi, ce auzi e gătit pe loc
ți se învârte mintea după bani ca titirezu'
Intră pe whatsapp să îți trimit să înveți Crezul
O să-ți dau și o bucată de tobă să-i facă probă
(Shobby) industria asta de s-a pitit toata în sobă
Vă rog frumos să mă duceți pân' la succes
Promit că mă îmbrac la fel ca voi de pervers
Dați-mi și contractu' că vreau să îl semnez
Că uite sunt aproape gata să aterizez

Refren (What's UP):
De pe Calea Victoriei
Lumea caută glorie
Ca să scrie istorie
Mâna sus până atingem stelele

De pe Calea Victoriei
Lumea caută glorie
Ca să scrie istorie
Mâna sus până atingem stelele

Trimiteți un comentariu