ALAN - Sfanta satira (Versuri)


ALAN - Sfanta satira (Versuri)
ALAN - Sfanta satira (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
ALAN - 31 Februarie (Album)

Refren:
Orice ar fi se rezolva cumva
Imi f*t viata sa traiesc asa si asa
Io’s exact ca voi..da’ nu prea
Ma respect la bani putini sunt roman ce p**a mea

Orice ar fi se rezolva cumva
Imi f*t viata sa traiesc asa si asa
Io’s exact ca voi..da’ nu prea
Ma respect la bani putini sunt roman ce p**a mea


Strofa 1:
Unii’si dau curu la monta pentru o viata mai buna
Tara arde si babele se piaptana cu chef de p**a
Aici cand apar nervii pleaca injuraturile primele
Si o duci rau daca’i obisnuiesti pe toti cu binele
aaaah…- viata’i marfa o sa treaca
bag alcool de 30 ca-s 70 % apa
stim tot da’ nu vedem ca vedem doar ce ni se’arata
ne purtam de parca ochiu mintii are cataracta
in exterior e plin de lume in interior esti gol
Cand cauti adevaru’n minciuna ajungi sa te’nsori
sa nu zici nasol de religie ca risti linsaj
credinciosii te-njura de morti apoi pleaca-n pelerinaj
Statu’ti da la muie facturat pe SRL
sa faci Craciunu’n familie si revelionu’ la IML,
tacerea’i contracost cumparata la pret de box
Vezi ca-s miliarde de oameni, sa nu fii ultimu’ prost

Refren:
Orice ar fi se rezolva cumva
Imi f*t viata sa traiesc asa si asa
Io’s exact ca voi..da’ nu prea
Ma respect la bani putini sunt roman ce p**a mea

Orice ar fi se rezolva cumva
Imi f*t viata sa traiesc asa si asa
Io’s exact ca voi..da’ nu prea
Ma respect la bani putini sunt roman ce p**a mea


Strofa 2:
ti se zice sa nu te gandesti prea mult ca te consumi
Aici inveti sa’mparti tot - de la mancare la pumni
frate tragi de paiu ala zici ca-l ai pe inventar
Hai sa nu vorbim de cox decat asa in linii mari
Aici calci stramb cautand calea cea dreapta
ia’o inainte daca zici ca-i un loc mai bun lumea cealalta
Am un vocabular vulgar rar, constiinta impacata
muia e relatie serioasa de scurta durata
totu e asa cum e crede si nu procesa
Ne bucuram de reusita ta de parca n’ar exista
sinceritatea indeparteaza s-ar putea sa-ti faca bine
intre minciuna si adevar alegem ce ne convine
Azi ne calcam pe cap de craciun vom fi mai buni
Romania mai nou e o tara de tranzit pentru romani
In general le stim pe toate si orice facem rupem
ne-am nascut sa traim si traim sa f**em

Refren:
Orice ar fi se rezolva cumva
Imi f*t viata sa traiesc asa si asa
Io’s exact ca voi..da’ nu prea
Ma respect la bani putini sunt roman ce p**a mea

Orice ar fi se rezolva cumva
Imi f*t viata sa traiesc asa si asa
Io’s exact ca voi..da’ nu prea
Ma respect la bani putini sunt roman ce p**a mea

Trimiteți un comentariu