The Motans x EMAA - La ce te gandesti (Versuri)


The Motans x EMAA - La ce te gandesti (Versuri)
The Motans x EMAA - La ce te gandesti (Videoclip Oficial HD)

Vrem liniște, dar uneori tot ea ne apasă
Ia-ți pătura și hai cu mine pe terasă
Hai să stăm pur și simplu și să povestim
La ce visăm, ce frici avem, la ce ne gândim

Mă tem s-ajungem să fie totul perfect
Perfect e doar în filme, e special effect
Eu vreau doar să fim noi și să zâmbim mai des
E planul meu cu tine, sper să am succes

Aș vrea să-ți fiu eu liniștea
Când zgomotul te fură
Să vindec toate rănile
În vreme de furtună
Eu pot să fiu de partea ta
Dacă mă ții de mână
Primește-mi mângâierile și spune-mi...

La ce te gândești
Când ți-e privirea în gol
Unde îți pleacă visele-n stol?

La ce te gândești
Ești aici sau nu ești
Când te uiți la mine

Mă mai vezi pe mine
Mă mai simți pe mine
Te gândești la mine
Ești gelos pe mine
Mai crezi în mine
Mă vrei tot pe mine
Pentru ziua de mâine

Am inima deschisă, amorul nu cunoaște ziduri
Și vreau să mă iubești așa cum niciodată n-ai iubit
Cu simțurile toate, calde și-nsetate
Să simți că noi trăim ceva ce nu s-a mai trăit

Nici în cele mai perfecte vise
Nu ca-n filme, nu ca prin reviste
Promisiunea mea e eternă
Tu doar să fii sincer și sincer să îmi spui

La ce te gândești
Când ți-e privirea în gol
Unde îți pleacă visele-n stol?

La ce te gândești
Ești aici sau nu ești
Când te uiți la mine

Mă mai vezi pe mine
Mă mai simți pe mine
Te gândești la mine
Ești gelos pe mine
Mai crezi în mine
Mă vrei tot pe mine
Pentru ziua de mâine

Trimiteți un comentariu