Phunk B - DIN NIMIC (feat Cally Roda) - (Versuri)


Phunk B - DIN NIMIC (feat Cally Roda) - (Versuri)
Phunk B - DIN NIMIC (feat Cally Roda) - (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Strofa 1 (Phunk B):
Da, e mai rău ca niciodată, dar e mai bine acum
Înțeleg, ca tine fac, ca mine vreau mai mult
Mi-am dat-o numai la destroy, acuma pot să-ți spun
Tărtăcuța n-o să uite, dacă beau mai mult
Asumat înseamnă să îți cari durerea tu
Fără să o proiectezi pari tu mai bun,
Fără să găsești motive pentru care nu,
Fără câr, fără mâr, fără nu ai cum
Legat de droguri ai spune că fără nu ai cum
Cum apare nenorocul, ăsta-i primul gând
Apoi te pui la pământ, apoi îți vine să plângi
Și revii la ce te face să urci
Aveam nevoie să vorbesc cu cineva,
Dar mi s-a luat imediat că mi s-a dat mare clap, am ieșit
Da, a zis că stă puțin, are treabă, a trebuit
Să zic tot ce aveam de zis, dar în grabă, și n-a ajutat măcar un pic,
Dar am băgat o fisă, am jucat-o, că sunt bine, ca să avem remiză
Viața mea, eu și moartea, m-ai făcut un trisemn
Gata, fuck.
Mă f*t cu viața, mă f*t cu moartea, mă f*t cu voi,
Mă f*t cu drama și cu arma, foc de voi
Mă f*t cu riscul pentru fixul meu de a umple foi,
Cine o să-mi facă rău, o să își facă lui
Am scopuri de atins și încă sunt aici,
Sunt familiarizat cu ura încă de când eram mic
Obișnuiți să fie greu, să fie rău, să fie frig
Nu mi-e frică, pentru că am plecat din nimic.

Strofa 2 (Phunk B):
Zic că aia e, frate, dar nu compătimesc
Unii spre orgoliu pentru a-și înțelege gestul
Pentru nimic din nimic, băiețește
Eu trebuie să te plac, ca să te respect
Am crescut și eu la fel, frate
Nu arăta că doare, chiar de sângerezi, frate
Nu te arăta, ca să nu fii mâncat, frate
Aia e, frate
Mi-a zis un ogi odată – Strada poți s-o iubești, dar nu te va iubi vreodată
Dacă urăști viața, moartea o să-ți pună bețe în roate,
Din păcate, păcatul e călăuză peste toate
Poate ce se seamănă, se adună, dar mai ales la fum
Mai ales pariez, faci conexiuni,
Mai ales dacă aveți inamici comuni,
Pare c-o să fiți tovarăși buni
Ghicitorile, mandre, sau poate rugăciuni
Zic cu Doamne ajută la toată lumea și-mi văd de drum
Calea scurtă nu-i pentru mine, am inima ca scut
Camasutra cu viața și moartea, în România Sud.

Refren (Cally Roda):
Doamne, dă-mi tu vocea ta, când mă închid
Și nu mai spun nimic, la nimeni nimic
Iartă-mă când nu mai văd lumina ta,
Când demonii mă mint,
Și mă trag ușor spre întuneric.

Strofa 3 (Phunk B):
Nu știu să dau un salut,
Fratele a întrebat de ce nu sun,
Am zis, să moară viața mea, dacă știu să răspund
Mă apuc să sun, doar când ajung s-o duc până la capăt,
Pănâ la urmă, cred că ăsta sunt,
Mă retrag ca să nu par prea mult,
Demonizând toți oamenii de la început de drum
În speranța că n-o să sufăr nici eu, nici tu
Până se adună și bubuie, și-apoi bafta, nu?
E okay, când ne maturizăm târziu
Eu unul n-am dat multă importanță, pentru că scriu,
Dar s-a soldat cu distanță mare față de Dumnezeu ,
Față de familie, apropiați și cine-s eu
Eu sunt el, ea, tu, om, oare?
Ce vici ai ales ca să crești mare?
O să ridicăm lupa de pe noi oare?
Ne vom ierta pentru erori oare?
Întrebările au devenit ghicitori, coaie?
Ghicitoare – rugăciune pentru nori, ploaie
Rugăciunea – ca o mantra pentru flori, soare
Pentru răni – sare, din întuneric la lumina.

Refren (Cally Roda):
Doamne, dă-mi tu vocea ta, când mă închid
Și nu mai spun nimic, la nimeni nimic
Iartă-mă când nu mai văd lumina ta,
Când demonii mă mint,
Și mă trag ușor spre întuneric.

Trimiteți un comentariu