MIRA x VESCAN - Alo, Alo (Versuri)


MIRA x VESCAN - Alo, Alo (Versuri)
MIRA x VESCAN - Alo, Alo (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD) - (Live Session)

Intro (MIRA):
Ce ai tu și n-are altul,
De o faci pe interesantul?
Scuze băiatul, azi nu răspunde,
Abonatul.

Strofa 1 (MIRA):
Cine ești?
De unde ești?
De ce mă suni?
Și mă trezești
Dimineața, când doarme și patul,
Îmi dai mesaje, unul după altul.
N-ai loc în viața mea,
Tu aduci probleme și-am multe deja.
Zi, ce ai tu și n-are altul?

Refren (MIRA):
Alo, alo,
Cine e?
Ți-era dor de vocea mea?
Tu nici nu-mi știi numele,
Dar mă vrei în viața ta.

Alo, alo,
Cine e?
Ți-era dor de vocea mea?
Tu vrei să-mi furi nopțile,
Scuze băiatul, nu răspunde abonatul.


Strofa 2 (VESCAN):
Am întrebat pe străzi,
În tot cartierul, fiecare om,
Până să am numărul ei de telefon,
După care-am zis mândru,
"Gata, o sun", și-am închis rapid.
Ce c*cat să-i spun?
Apoi am văzut-o iar într-o zi,
Își plimba câinele, pisica sau ce-o fi.
Hai să mă prezint, hai că m-am răzgândit,
Hai că o sun când am un plan bine gândit.
Alo alo, a a i baby do you vrei sa fii mai lady?
Cam cât de prost pari acum,
Dacă asta-i tot ce poți să zici, stalker nebun.
Totuși, poate încă n-a închis,
”Alo?” Ce voiam să-ți zic de când ți-am dat follow,
Dar fie vorba între noi, mi-ai luat mințile,
Și le-aș cam vrea înapoi.

Refren (MIRA):
Alo, alo,
Cine e?
Ți-era dor de vocea mea?
Tu nici nu-mi știi numele,
Dar mă vrei în viața ta.

Alo, alo,
Cine e?
Ți-era dor de vocea mea?
Tu vrei să-mi furi nopțile,
Scuze băiatul, nu răspunde abonatul.


Alo, alo,
Cine e?
Ți-era dor de vocea mea?
Tu nici nu-mi știi numele,
Dar mă vrei în viața ta.

Alo, alo,
Cine e?
Ți-era dor de vocea mea?
Tu vrei să-mi furi nopțile,
Scuze băiatul, nu răspunde abonatul.

Trimiteți un comentariu