Dodut feat Aziza - Alergam (Versuri)


Dodut feat Aziza - Alergam (Versuri)
Dodut feat Aziza - Alergam (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Refren (Aziza):
Aleee, alergam mereu pe-un drum
Unde e doar praf si fum
L-am schimba, dar n-avem cum
Aleee, alergam neincetat
Plangem si o luam de la cap
Asta nu-i viata ce-am visat

Strofa 1 (Dodut):
De când ma știu, fiecare e pentru el
Tot romanul aleargă ca să aibă bani în portofel
Taximetristu’ e grăbit, sa facă cât mai multe curse
Ca toate s-au scumpit și la copii nu mergi cu scuze
Camionagiul, plecat cu lunile de acasă
Ar sta cu familia, dar nu ii pune nimeni pe masa
Băiatu din construcții, îl vad seara de seara rupt
Banii nu-i ajung, chiar dacă merge în weekend la ciubuc
Jmecherasul de la scara învârte combinații grele
A zis ca nu se lasă, cât timp ii iasa lovele
Cerșetorul de la colt , a văzut ca merge treaba
Întinde manaîn loc sa își rupă spatele degeaba
Știu o tipa frumoasa, munca cinsitita nu a mers
Acum câștiga bine, urcând clipuri pe onlyfans
Bravo ei , poate tu nu o iei ca model
Da eu, dacă as fi femeie,as proceda la fel

Refren (Aziza):
Aleee, alergam mereu pe-un drum
Unde e doar praf si fum
L-am schimba, dar n-avem cum
Aleee, alergam neincetat
Plangem si o luam de la cap
Asta nu-i viata ce-am visat

Strofa 2 (Dodut):
La supermarket vânzătoarea e posomorâta
Băncile ii fura salariu într-o secunda
Milionarul sătul de mărunțiș, s-a enervat
Și a zis ca nu se lasă, pana nu face un miliard
Hotu de buzunare , sigur a muncit și el
Toate astea pana când te-a făcut de portofel
Pensionarul e singurul , el nu fuge după hârtii
Poate dacă nu ar fi cocoșat și acum ar fugii
Bufonii din parlament, nu o sa se oprească din furat
Probabil din cauza ca le este sacu spart
Gaborul iti scrie amenda , mai e când te și iartă
Da ca să fi iertat, nu trebe sa uiți de șpagă
Doamna menajera, e sătulă pana în gat
Dar nu are ce face, ca are copii de crescut
Toți după după bani, unu sa se îmbogățească
Iar alții aleargă, doar sa supraviețuiască

Refren (Aziza):
Aleee, alergam mereu pe-un drum
Unde e doar praf si fum
L-am schimba, dar n-avem cum
Aleee, alergam neincetat
Plangem si o luam de la cap
Asta nu-i viata ce-am visat

Trimiteți un comentariu