Phunk B - CAMATA (Versuri)


Phunk B - CAMATA (Versuri)
Phunk B - CAMATA (Lyric Video)
PHUNK B - MARFA DE PRET (Album 2023)

Strofa 1:
A fost odată ca niciodată
Un băiețaș
Voia și el să fie băiat
Și-a cumpărat bocanci și
Haine largi dintr-un SH
S'arate ca șmecherii din oraș
Care l-au depistat
L-au etichetat "demn de înțepat"
Robinet, fură curent de la țipari
Pardon...
Fură curent de la țepari
Cu veste camuflaj din kevlar
În fine
Vine vara
Shau vrea să combine da' n-are bani...
Cum să facă el să facă bani?
Hmm hmm hmm
Se pune la geam, vede golani
Care împart între ei gologani
Hmm hmm hmm
Frate ce să zic?
Respect
Merci
O să ți-i dau înapoi pеste o zi
Manca-țe-aș gurița nu știu cum să-ți zic
Da' o să dai pestе atât cât zic
Ok ok ok...
Ai bani îi dai, nu-i ai.. îmi faci cheie
D'aia taie cutter-u' cutia de la creier
Crește camăta sau te machezi ca mă-ta
Player

Refren:
Yeeh yeeh
Camăta camăta
Șterge prafu' de pe bani murdari
Mă strigă întruna de la geam
Camăta ca-mă-ta camăta

Yeeh yeeh
Camăta camăta
Când sună răspunde pretenaș
Altfel te caută prin oraș
Camăta ca-mă-ta camăta

Strofa 2:
Yeeh yeeh
Camăta camăta
Ai bani de dat - ai plătit? Da bă da
E blue acum - dabădi dabăda
Lasă-l pe nentu' că s-a îmbătat
Sau vrei s-ai tenu' că-n Avatar?
Vrei să vezi cum fac din treaba mea treaba ta?
Chiar tre' să vin iar cu RAPATAC
Țiriac Type Beat - ia cântă în banca ta
Hmm
Dacă ar cădea din cer...
Banii.. sau să crească prin copaci
Sincer ?
Hmmm
N-aș mai arde-o cu Mildai - Milceri
Și m-aș muta la țară lângă Tsovarnitsel
Doar că
Banii datorați au alt miros
Daca îi dai la timp o să mai mergi pe jos
Dobândă e că Harap Alb.. crește boss
Vorbești frumos că să iți fie rău pe dos
Adică...
Ok ok ok...
Ai bani îi dai, nu-i ai.. îmi faci cheie
D'aia taie cutter-u' cutia de la creier
Crește camăta sau te machezi ca mă-ta
Player

Refren:
Yeeh yeeh
Camăta camăta
Șterge prafu' de pe bani murdari
Mă strigă întruna de la geam
Camăta ca-mă-ta camăta

Yeeh yeeh
Camăta camăta
Când sună răspunde pretenaș
Altfel te caută prin oraș
Camăta ca-mă-ta camăta

Trimiteți un comentariu