F.Charm - Mana mea feat. Vlad Musta (Versuri)


F.Charm - Mana mea feat. Vlad Musta (Versuri)
F.Charm - Mana mea feat. Vlad Musta (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Intro (Vlad Musta):
Am tinut in mana mea
Si averi si saracie
Am tinut si multa ura
Dragoste si agonie
A tinut in mana mea
Lovituri si mangaiere
Tot din mana mea am dat
Si durere si placere

Refren (Vlad Musta):
Din mana mea
Au iesit rele si bune
Cu mana mea
Ti am intrat adanc sub piele
Cand te-a durut
Mana mea ti a scris cu sange
Inima ta
A tacut si nu mai plange

Strofa 1 (F.Charm):
Cu 5 degete stric si repar
Mereu cu gand murdar, la ce bag in buzunar?
Am tinut in mana si covrigi si caviar
Tot mana mea mi-a dus la gura, dulce si amar
Cu mana pe volan de benz, acceasi mana pe logan
In suflet sunt acelasi om, bogat sau amarastean
Cu-aceeasi mana am atins tot mai multe fețe
Cu mangaieri si palme, bucurie si tristete
Cand mi-au curs ploile din ochi, mana mea le-a sters usor
Pumnul meu s-a strans jurand, fericire-n viitor
Cu mana mea am ridicat saci de ciment pe santier
Mana mea saluta trecutu din cartier
Mana mea a rupt din mine si ti-a scris cu sange
Atunci cand te-a durut ti-am zis, asculta-ma, nu plange
Am plans eu pe mana mea s-o spal sa scriu curat
Acum ridic o mana catre cer, pentr-un singur imparat... Slava tie!

Refren (Vlad Musta):
Din mana mea
Au iesit rele si bune
Cu mana mea
Ti am intrat adanc sub piele
Cand te-a durut
Mana mea ti a scris cu sange
Inima ta
A tacut si nu mai plange

Strofa 2 (F.Charm):
Cand sufletul imi cere, intind mana si cu gura cer
Ajutor cand imi e foame in suflet si frigider
Stii ca mana face tot ce capul ii dicteaza
Mana ma salveaza, cand raul ma vanează
Cu degetul am arat spre tine ca sa ma scap de vina
Blestemata nu e mana ci mintea mea meschina
Dar cu mana asta, am rupt flori din radacina
Mi au ramas spini in gradina ce m au acuzat de crima
Am trait in intuneric, cum sa pretuiesc lumina
Cand de ziua mea-mi doream: tarfa, cardul si masina
Mi am citit adanc in palma ca destinul nu ma minte
Si mi am dat restart la minte cand am privit spre morminte
Minciuna a fost creata de oamenii speriati de adevar
Fara cap la orice pas am muscat mereu din mar
Si cand mana imi va tremura lipsita de putere
Cu mana ta tu sa ma chemi sa-mi dai o mangaiere
Omule

Refren (Vlad Musta):
Din mana mea
Au iesit rele si bune
Cu mana mea
Ti am intrat adanc sub piele
Cand te-a durut
Mana mea ti a scris cu sange
Inima ta
A tacut si nu mai plange

Trimiteți un comentariu