Edward Sanda - La tine sau la mine (Versuri)


Edward Sanda - La tine sau la mine (Versuri)
Edward Sanda - La tine sau la mine (Lyric Video)

Love at 1st sight
Stii vreau sa te mai
Nu ai nimic in plan
Esti singura
Hai sa ne vedem
Nu ai vrea s

Iau uberu si vin spre tine
Pe drum imi fac tot felul de filme
Corpul tau imi da senzatii divine
Si e bine,

La tine sau la mine
Oare unde ne trezim noi maine
La tine sau la mine
Oriunde am fii stii ca o sa fie bine
Tu ma lasi fara cuvinte
Eu vreau sa ma tii minte
La tine sau la mine
Oriunde am fi stii ca o sa iasa bine

Misca.te.n slow mo
Ca ma aprinde rau
Baby you blow my mind
Vreau sa ne ducem HiGH
Multe pahare,lumini neclare
Dorinta apare
Buzele mele pe coapsele tale
Ar vrea sa coboare

Iau uberu si vin spre tine
Pe drum imi fac tot felul de filme
Corpul tau imi da senzatii divine
Si e bine,

La tine sau la mine
Oare unde ne trezim noi maine
La tine sau la mine
Oriunde am fii stii ca o sa fie bine
Tu ma lasi fara cuvinte
Eu vreau sa ma tii minte
La tine sau la mine
Oriunde am fi stii ca o sa iasa

Trimiteți un comentariu