DanTe x Kafeina x PERSHI - Get Smoke (Versuri)


DanTe x Kafeina x PERSHI - Get Smoke (Versuri)
DanTe x Kafeina x PERSHI - Get Smoke (Videoclip Oficial HD)

Strofa 1 (DanTe):
Damn, mă simt moody as Fuck
Mă gândesc doar la bani, am nevoie de un ciorap (get smart)
Am furat destul, acum trec la atac
Calibru 99 vere că-s gata să trag
Nike in picioare dau no tiempo la nasoale
Făcut să gust din toate in afară de legale
Că-s născut in lumea veche, da' trăiesc in lumea nouă
Unde sunt acuma poa' să ningă, poa' să plouă
Me gusta los drogas, me gusta la dinero
Cabron yo no soy on the cielo
Get smoke, get fucked, după care-mi dau restart
DanTe n-a uitat, DanTe știe s-a furat
Stai fă, că mă umpli iar de draci
Am vreo zece târfe care dau deschiderea la craci
Sunt L and H - Călărași - nu-mi dau beef cu toți ratații
Doar le dau o talpă de Uptempo haide marș

Strofa 2 (Kafeina):
Îmi rup capu’ cu rapu’ dacă mă fac al dracu
Mă f*t cu femeia mea dar și cu femeia lu' tac-tu,
Nu fi prost, că dacă mă prinzi nervos
Se poate s-o chem pe mă-ta să te adune de pe jos!
Nu critica, nu striga, fiindcă vin cu clica,
S-a umplut paharul, o să-ti spargem in cap sticla!
Sunt cu elita, m-ascultă și fii-ta
Îi place Don Kafe, fiindcă udă păsărica.
N-are rost să crezi că totu' e roz bă!
Nu e actuala e doar viitoarea fostă!
E cu mai mulți ție doar ți-a dat o mostră
Ai f**ut, fraiere vezi că te costă
Fac și banii pierd și timpu', fumez, beau.
Lăutarii pala tute memerau
Am și p**de, că le f*t și ele stau.
Bagabont îmi place să fac ce vreau

Strofa 3 (PERSHI):
Want smoke? Get smoke, Prăjiți pe benzo, peste tot pokemoni zici că mă joc pe nintendo
Nivele-n bando, mă-nvârt in cercul enzo
Lifestyle coaie, rapul meu are un extendo
Ești gata de trap? Vândut la vrac,
Prea tripat, nu te-a linșat,
Doar te-a-nșelat cand mi-a dat cap
Sunt bipolar deci s-a dublat, whatafac da hou mai god ești prea drogat
Aștia care beau clor, să poarte tampon
Bandana pe cap în stradă de parcă sunt rambo
Da pussy with da shallow, vrea curu-n lambo
Dar o pun pe mine și o invat să dănseze tango
De la pachete, parfumuri, că le-am vândut pe toate
0 anchete din drumuri, făcut cu cap pe toate
Atâția cu fumuri de parcă ar avea spate
Și să-i dam m**e lu’ Floarea care-mi bagă fratii-n acte
Ia bă si trage dă-te-n sloboz d-aici

Trimiteți un comentariu