TUMBE - Bana & Ocljiu’ a tau masina lai (Live Session) - (4K Ultra HD) + Versuri


TUMBE - Bana & Ocljiu’ a tau masina lai (Live Session) - (4K Ultra HD) + Versuri

TUMBE, lansat și susținut de Centrul Cultural Subcarpați, este un proiect muzical cu un mesaj profund despre diversitate culturală și tradiție în modernitate, cu puternice rădăcini în folclorul și cultura Aromânilor, însă cu o abordare muzicală proaspătă, contemporană.
Într-un aranjament original, TUMBE reinterpretează piesa omagiu “Bana” dedicată poetei Aromânilor, Kira Iorgoveanu-Mantsu, compusă de Dinka Gospodin pe versurile filozofice ale autoarei, și dă o viață nouă unui cântec de dragoste din patrimoniul folcloric Aromân, ,,Ocljiu’ a tău masinâ lai”.

Live Session: Bana & Ocljiu’ a tău masinâ lai (4K Ultra HD)
Data: 24 mai 2023

Muzică și Aranjament: Alexe Marius Andrei (Bean MC) & TUMBE
Video și Color: Baxi (staysharp.film)
Locație: TRIO | Pasajul Villacrosse (Big up Vali, Fubuki și echipa!)
Producție: Agenția Din SUB
Mulțumim Daniela Costea & Sutsata Culturală Armânească!

Versuri (Kira Iorgoveanu-Mantsu):
Zilele – mărgele roşii
În şirag lung se adună…
Mă-ntreb: Cine le înşiră?
Nu e nimeni ca să-mi spună!

De ce vrei să stai pe loc
Lung şirag… în tinereţe?
Zilelor, de ce mă luaţi
Dintre flori şi dintre fete?

Câteodată chiar vorbesc
Cu Acel ce şirul ţine:
- Opreşte! S-avemu doar Azi!
- Nu e Azi fără de Mâine!

Şi mă-ntreb: oare şiragul
Cât se va întinde? După?
Mă gândesc cum o să fie
Când şiragu-o să se rupă?!

(„Steaua di dor“, Editura Eminescu, 1983)

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu